Vi med BIM oktober 2018
Hej!
Och grattis till alla som plussat.
Jag har Bim nästa helg. Hur lång innan kan man testa sig? Är så nyfiken att jag spricker. Sambon bara suckar. Är det för tidigt att försöka sig på ett test nu?
Hej!
Jag har Bim nästa helg. Hur lång innan kan man testa sig? Är så nyfiken att jag spricker. Sambon bara suckar. Är det för tidigt att försöka sig på ett test nu?
Hej!
Hej Hej!
Någon som vill uppdatera BIM-listan :) Jag har tydligen försvunnit. Jag bara går och väntar på mensen som borde komma till helgen (13/10) men egentligen tycker jag att magen är spänd och har humörsvängningar från helvetet. :I
Än så länge neg. gravtest. Så nu väntar jag till helgen och hoppas mensen kommer snart.. eller allra helst ett plus men vill ju inte ha för stora förväntningar.
Kram på er!
Är det bara jag som "tjuvtestar"? Fått negativt på mina hittils.... har BIM 12/10...
Jag tjyvtestar men tror jag får spökstreck eller "ibillningsstreck".. vill ju såååååå gärna få ett plus.. bim på lördag :-/
Hej Hej!
Hur snabbt har ni andra plussat? Bim -5 och inget plus än. Vill ju absolut inte sluta hoppas men verkar som alla plussar långt innan Bim?
Vägledning tack :)
Oj, alltså det finns säkert människor som gör uppehåll. Men jag försöker leva som vanligt. Jag mår bäst av att inte försöka stressa och ställa in mig för mycket på graviditet men de är inte det lättaste. Så där av tankar på "vanligt" liv fram till plus. Har BIM mellan lör-mån. Lite olika mellan appar.
Har haft molvärk i magen till och från sedan ÄL och är mest illamående kvällstid samt vissa nätter. Och har aldrig haft symtom av detta innan mens tidigare så hoppas så klart att man ska plussa.
Men mina tidiga test visar bara negativt :( Så vågar ju inte hoppas något än. Håller tummarna för dig!
Ni som haft nidblödning, se hit!
Jag har ju inte plussat än, men förmodligen haft inbillade symtom för att önskan är så stark.
Jag har BIM mellan idag och söndag, skiljer sig mellan appar. Inatt när jag kissade innan jag skulle lägga mig var det lite färskt blod som kom på pappret. Förstod att nu kommer mensen så bröt ihop totalt.
Under natten har det varit torrt och nu var det mer mörkt/brunt med lite lite klumpar i. Är det mens som är på G eller finns det chans till graviditet ändå?
Okej lite ångest. Jag är ju rädd att jag inte har ÄL nån gång och tänkte att digitala test förhoppningsvis skulle göra mig lugn om jag får glad gubbe. Men nu har jag haft blinkande gubbe i fyra dagar... Är det normalt? Eller betyder det att jag inte kommer ha ÄL :/
Även om det var en liten liten blödning igår och sedan ingenting mer så får jag nog ändå tro att det var mensen som är på G.
Sjukt besviken såklart.
Lycka till ni andra!
Dagarna innan bim. Hejudamig. Bim-3. Får för mig att mensen kommer helatiden. Haft mensvärk i 3 dagar. Brukar då det dagen innan mensen kommer. Så varje dag "jaha....nu kommer mensen imorgon" .
Ändå en härlig längtan. Nervositet. Men även...uppgivenhet.
Äl+12 bim-3 idag.
Tokblankt gravtest. Känns som det är kört denna månad. Känns som de flesta plussar runt bim -3 eller iallafall får ett svagt.
Fantastiskt att läsa hur många som plussar. Grattis!
Jag är BIM idag enl. FLO-appen men inte några som helst tecken på mens.Så hoppas det håller sig borta och plusset trillar in om några dagar.
testade igår och fortfarande tok-negativt.. men vill inte ge upp hoppet än.
Hej jag är på BIM+6 idag tog ett test igår morse men de var negativt. Och imorse när jag var på toa så hade jag fått en liten blödning men de var inte mer än att de var borta när jag hade torkat mig.. så tänkte vänta till helgen och testa ett test till och hoppas på de bästa. Någon mer som har vart med om en sådan blödning?
Bim-1 idag. Äl+13.
Men....idag kom mensen...Så ingen junibebis :( så tråkigt men nu får man få smaka fokusera på annat & hoppas på en julibebis :)