Vi med BIM oktober 2018
.
.
Ändrar mitt BIM eftersom ÄL kom senare:
1/10 Pluviophile, Z1987, MaalinJ, Snöflingan28
3/10 Canary, novemberregn, kstadtjej87, Arvius91
4/10 brallison, nr2år2019
5/10 Siri88, EliMil, Nobasil, minimera
6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92
7/10 puffen2009, Eliiin, miccim
8/10 carola18, teresee
9/10 sparv, Noanda,
10/10 Jojjans
11/10 ero13
12/10 Babbiss, Persi91
13/10 onlyme86, ksrg8887, emmaf
14/10 småfossingar, Selmans
15/10 Livethänder, Thessss
16/10 mangon, idaisraelsson, Norrlandsmorsa
17/10 Anonymlängtar, AnnaOctavia, Pixma, Kinan
18/10 Snartså, April2, tookig
19/10 Mia86a, SofieElise
21/10 dirrtyharriet, eaalin
22/10 korvstroganoff, Tiolina
23/10 heilena
25/10 Väntarpåplusset
26/10 Skuggviol, Linneaa96, Honsomlängtar
27/10 - Issari
28/10 Jagerika, cassandra92, Miichaella, JenniferBeckman , Tasha82, lw12 , Jilo, Syskonlängtan2019
29/10 Albis, Sirest01, Kira16
30/10 Ardnas89, Minnie768
31/10 Em0ma
PLUS
Snöflingan28
LillaMy08 BIM-1
sarana BIM-4
Katten95
goaround BIM-6
Omstart2019 BIM-3
minimera BIM
Canama BIM +2 (el. BIM -1)
Eliiin BIM-2
Miccim BIM +2
Manda25 BIM +2
Lillva04 BIM -3
Norrlandsmorsa BIM -5
ksrg8887 BIM-5
Åh :( ja hoppet e väl d sista som lämnar en va. Men shit så påfrestande d här e! Jag får ha tålamod o ta nytt test imorgonbitti för att se hur testet ser ut i styrka o sen ta nytt om några dagar. Kan ju inte göra så mkt annat.
Har inte riktigt förstått hur blödningarna kan vara i mängd under såna graviditeter... Jag blöder inte fullt lika mkt som vid mens, tycker den e mer "vattnig" nu oxå. Men inga klumpar.
Då är det inte bara jag. Någon mer som ser? Syns det på båda bilderna? Det är ju väldigt tidigt med bim-6-5 och vet inte allt hur det är med spöckstreck på ttestlagret. Vad tror ni?
Sista bildern. Ser ni något?
[quote=79155000][quote-nick]Evaholm skrev 2018-10-21 10:23:53 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag skulle inte våga tolka det som positivt. Inte förrän ett streck syns på armlängds avstånd. Har tyvärr fårt spökstreck för många gånger. Har suttit och vinklat och testat i olika ljus - det ska inte behövas om testet är positivt. Då ska det inte vara någon tvekan.
Jag skulle inte våga tolka det som positivt. Inte förrän ett streck syns på armlängds avstånd. Har tyvärr fårt spökstreck för många gånger. Har suttit och vinklat och testat i olika ljus - det ska inte behövas om testet är positivt. Då ska det inte vara någon tvekan.
En till efter 7 minuter
Precis, det är jobbigt men så är det. Jag är på ÄL+8 idag och igår hade jag en slags svag värk i trakten vid livmodern. Kändes hela kvällen och halva natten. Tycker mig ha känsligare luktsinne idag och kaffet smakade konstigt. Skulle eventuellt kunna tyda på implantation igår. Dessutom har min temp legat extremt jämnt varje morgon de senaste fyra dagarna. Men jag blir tokig på alla symptom en känner, vare sig de är inbillade eller verkliga. Det behöver ju inte betyda mer än att en verkligen vill ha ett plus snart... Vill inte börja hoppas - men gör det ändå. Vågar dock inte testa förrän tidigast på fredag. Vill inte ha ett test som är svårt att tyda.
Förstår precis vad du menar, känner också av en del symptom men försöker att inte fundera över dem. Det blir bara jobbigt om man har fel.. jag tänker nog testa på tisdag igen om inte mensen kommit då, kmr isf vara på bim+3 o äl+14
Är på Bim-4, alltså fredag. Har små känningar som mensvärk men längre ner än vanligt och otroligt mycket svagare då min mensvärk brukar göra ooont. Min bröst spänner lite men inte så mycket som jag läser hos er andra. Min Äl var sen denna månaden, normalt sätt har jag bim idag men NC räknade om till 26/10. Så svårt att bara sitta och vänta!!
Ja det jobbiga är att jag verkligen trodde det också. Det här var tyngre än jag trodde...
De är så frustrerande att man inte kan göra nått. Jsg fick oxå mens igår. Vill ni följas i en egen tråd? Vi verkar ha så synkade Cycler (och ?problem?)
Jaa och det tar bara ännu tyngre när man verkligen tror att det är något... Så jävla tråkigt!!! Jag håller också tummarna för oss!! <3