Vi med BIM oktober 2018
Enligt min app ska jag ha ägglossning den 16e. Så när tycker du man borde börja testa då? Jag har testat förut men fått koll utslag.... Så det gav mig bara mer ångest.
Enligt min app ska jag ha ägglossning den 16e. Så när tycker du man borde börja testa då? Jag har testat förut men fått koll utslag.... Så det gav mig bara mer ångest.
*trådiga
Jag har gått från NC till AVA Så får se hur det funkar. Men jag ska nog ta test från och med nästa måndag. Vilken tid på dygnet tar du?
Men är det inte så att man måste ta på typ 4 timmars "gammalt" urin haha?
Jag har enligt beräkning ÄL 2/10 .
BIM 16/10 :)
Så spännande.
Någon lista i denna grupp på bmi?
Godmorgon! NC rapporterar hög fertilitet och beräknar ÄL på måndag. Snart dags att börja hoppas igen :D. Hoppas dagarna från ÄL till BIM går snabbare än förra månaden...... Vi har bokat hotellövernattning natten till BIM tänkte ta första tester på hotellet :).tror ni man kan hålla sig till BIM innan man testar denna gång haha!
Ska bli spännande att se hur många av oss som plussar!
En uppdatering från min sida är att jag har testat med äl-test sedan 16/9, i tron om att jag skulle ha äl runt 20/9, alla test har varit negativa, antingen ett svagt svagt streck eller inget alls. Min temperatur (NC) har stigit för att sedan sjunka drastiskt (trodde det var kört då). Men idag så steg temperaturen med 0,24 grader :) och nu när jag kom hem från jobbet och testade äl så var strecket synligt (!!!), inte tillräckligt för att vara positivt, men ändå en klar stegring. Så nu hoppas jag att temperaturen fortsätter att stiga och att jag kan få ett tydligare streck imorgon på äl-testet. I sådant fall kanske jag har ägglossning på fredag! Så nu funderar jag på om jag har en väldigt kort lutealfas eller mycket längre cykel än vad jag trott.
Är det någon av er som känner er jättevåta, så att trosorna är blöta, innan ägglossning? Har redan molvärken. Dock inga sega flytningar än.
Hej!!! Jag PLUSSADE precis .. är i chock!! Har följt denna Tråd länge och läst vad ni skrivit vet inte varför jag inte gjor ett inlägg tidigare! Fick mens den 2e september så trodde det var alldeles för tidigt att plussa idag men kunde inte hålla mig!! Testade med ett test jag köpte på apoteket med rosa förpackning ?predictor early 6 dagar innan? ... ser ni sträcket ?! Lycka till allihopa. Jag vet inte riktigt när min mens skulle komma då detta var första försöket efter mensen kom igång efter ett missfall i vecka 11 i slutet på juli.
Inte riktigt positivt ännu va?