Inlägg från: JenniferBeckman |Visa alla inlägg
  • JenniferBeckman

Vi med BIM oktober 2018

Hoppar in här med, visade stegring på äl test 13/9 och vi låg på i 4 dagar. Kände den typiska äl smärtan som är mycket starkare sen jag fick utomkveds och fick ta bort ena ledaren. BIM 1/10. Nu har det molit i magen i 3 dagar, svag mensvärk typ (aldrig haft så långt innan beräknad mens) När vi hade sex häromdagen så gjorde det även lite ont när han kom långt in (bara känt så vid äl annars). Bröstens är stenhårda och ömma men det brukar de vara strax innan mens. Så jag är lite förrvirrad!

• JenniferBeckman

Hoppar in här med, visade stegring på äl test 13/9 och vi låg på i 4 dagar. Kände den typiska äl smärtan som är mycket starkare sen jag fick utomkveds och fick ta bort ena ledaren. BIM 1/10. Nu har det molit i magen i 3 dagar, svag mensvärk typ (aldrig haft så långt innan beräknad mens) När vi hade sex häromdagen så gjorde det även lite ont när han kom långt in (bara känt så vid äl annars). Bröstens är stenhårda och ömma men det brukar de vara strax innan mens. Så jag är lite förrvirrad!

• JenniferBeckman

• JenniferBeckman

Glömde skriva att jag är mer hungrig än vanligt, liten tendens till halsbränna under några dagar. Någon mer som känt/känner så? Sedan sa min man när han kom hem från jobbet förut att du borde ta ett test då han tycker jag är annorlunda ;) Väldigt trång när vi har sex, så har jag bara varit de två tidigare gångerna jag varit gravid som ena slutade i missfall vecka 6 och andra slutande i brusten äggledare i vecka 11. Nu har jag beställt tidigt graviditetstest Abblo Pharma som mäter HCG 5mg. Någon som provat dessa?

• JenniferBeckman
    Z1987 skrev 2018-09-26 12:47:03 följande:

Har också känt någon typ av halsbränna till och från sen i fredags...samt att de är som att det bildas extra mkt saliv i munnen...bara sådär utan anledning....

Mensvärk i ryggen förra veckan...nu är det mer molvärk i magen...

Brukar inte känna såhär innan mens (Bim 1/10).

Två senaste gångerna så ha brösten börjat ömma ordentligt en vecka innan mens....aldrig gjort förr... och de ömmar inte än sålänge....

Har 2 barn födda 2007 och 2011...och minns inte att jag kände något innan...och andra sidan är det så länge sedan så minns väl kanske inte känslan heller.

Vet att jag testade i vecka 6 båda gångerna...båda var inte direkt planerade så hade väl inte tid å känna efter...

Men nu när det är väldigt planerat så letar jag väl minsta tecken på att de skulle kunna va något...och därför känner extra mkt....

Ja man liksom känner efter minsta lilla tecken.. nu när jag var på toaletten så var det rosa på pappret, så jag hoppas innerligt att det är en nidblödning eftersom min BIM också är på måndag 1/10 ;)
  • JenniferBeckman
    Z1987 skrev 2018-09-26 13:28:04 följande:

Låter ju som ett bra tecken:) hoppas!

Har aldrig tidigare haft nidblödning....de är jag säker på iaf...så förväntar mig inte de nu heller.

Har haft att de hugger till i nivå med äggstockarna livmodern nu....både den 17e då jag fick plus på ägglossningstestet...men sen några dagar senare..

Och även igårkväll..

Hugg har inte jag haft än, men små molande värk har jag allt lite titt som tätt. Vi får hålla tummarna, ska ta ett test på lördag tänkte jag :)
  • JenniferBeckman

Lägger in mig oxå, nu fick min flo app något galet eftersom jag la in molande värken som jag haft några dagar så jag blev tillbaka flyttad till lördag, men lägger in mig på måndag ändå eftersom jag är helt säker på när jag hade ÄL.

BIM-listan oktober

29/9 Tasha82

1/10 Cassandra92, Pluviophile, Linneaa96, Z1987, MaalinJ, Ardnas89, Snöflingan28, JenniferBeckman

2/10 lw12, Miichaella, minnie768

3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87

4/10 kira16, brallison, nr2år2019

5/10 Siri88, EliMil, Nobasil, minimera

6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92

7/10 puffen2009

8/10 carola18, teresee

9/10 småfossingar, sparv, idaisraelsson

12/10 Lillva04

13/10 onlyme86, ksrg8887

15/10 Livethänder

16/10 mangon

17/10 AnnaOctavia, Pixma

18/10 Snartså

21/10 Kinan

22/10 korvstroganoff, Issari

23/10 heilena

26/10 Skuggviol

• JenniferBeckman

Uppdatering, det fortsätter komma lite rosa på pappret och i trosskyddet och har gjort det sen 11 ungefär. Jag hoppas fortfarande att det bara är en så kallad nidblödning ;)

• JenniferBeckman

Det slutade komma rosa igår kväll men molvärken kommer till och från fortfarande. Jag börjar nog tro att det faktiskt är något där inne trots att jag samtidigt inte vill ha för höga förväntningar.

Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018