BIM oktober-18
Vi började försöka oktober förra året och blev gravid juni som sen ledde till mf.
Efter det blev de lite paus och så tog vi upp försöket förra månaden men då fick jag aldrig ägglossning :)
Själv då? :)
Vi började försöka oktober förra året och blev gravid juni som sen ledde till mf.
Efter det blev de lite paus och så tog vi upp försöket förra månaden men då fick jag aldrig ägglossning :)
Själv då? :)
Känner mig hopplös. Vi har försökt sedan augusti förra året och blev gravida i somras som slutade i MF. Och verkar som jag får min mens nu. Nästa ägglossning hinner inre sambon hem till :( (jobbar utomlands) är så drygt när han typ alltid är iväg när jag har ägglossning! Vet inre om vi ska ge upp typ...Hoppas på ett plus innan jul :(
Asså hur kan man inte få upp hoppet när tempen går uppåt? Jag önskar man bara kunde släppa det... :/
Ja det var tråkigt, men det positiva var att man då vet att vi kan bli gravida den naturliga vägen så det är skönt :)
Ja jättespännande, ååh då håller jag verkligen tummarna nu att de är er tur!! Verkar positivt när din temp fortsätter öka :) har de inte gjort de förr efter ägglossning?
Det sjuka är att jag får de svaaagaste strecken på restlagrets teststickor, idag såg man det mer än innan. Men om jag ska gå efter Flo så skulle jag haft BIM igår men om jag ska gå efter mina flytningar när jag misstänkte ÄL så har jag BIM imon typ... men har kommit lite brunt på pappret sen igår. Knappt synbart.
Wohoo tempen gick upp ytterligare och jag är en hel grad över det jag hade samma dag i cykeln förra månaden. Det här känns spännande! Snälla håll alla tummar på att det är min tur nu!
Fortfarande ingen mens för mig och inget tydligt plus heller... Kan inte bara mensen komma!!
Oj blev jätte suddigt såg jag..
Åh då längtar jag tills imorgon :D
Hur går det för dig :)??
Tack jag med :D!
Ååh låter verkligen lovande, håller alla tummar o tår :)!!
Jag är gravid!!! :D
Åh jösses kan knappt tro att de är sant efter det första negativa testet.
Men då visade de sig att jag var en sen hormonare alltså :D
Tydligt plus idag på BIM +3
Tempen ner ytterligare och jag känner mensen komma. Fan. Jag är så jävla ledsen. Just nu känns det som man lika gärna bara kan skita i allt. För det kommer aldrig att gå.
Ge inte upp <3!!
Håller alla tummar :) ni kan alltid söka hjälp om de verkar vara svårt att få till det på den naturliga vägen :) <3