• cassandra92

BIM oktober-18

lillagullefjun skrev 2018-10-18 08:11:12 följande:

Inget plus! Om det är ett streck så är det positivt! Du ser också strecket alltså?!

Haha ja på den bilden ser jag ett streck i den stora rutan!! :) Hoppas det är så!!! Ta ett nytt imorgon så är det nog starkare!!
  • cassandra92
    lillagullefjun skrev 2018-10-18 12:48:38 följande:

Kan man få spökstreck på tre graviditetstest? Två av samma märke och ett av ett annat märke. Eller är det helt enkelt positivt om alla ger utslag om än extremt svaga streck?

jag tror mycket mer på positivt än spök :D
  • cassandra92
    Saab92 skrev 2018-10-19 08:18:24 följande:

?? Är detta pos ??

Jag ser ett streck! Men vet inte om det stämmer? :)
  • cassandra92
    Mollymus1992 skrev 2018-10-20 13:00:18 följande:

Hmmm är det ett streck jag ser? Får nog vänta några dagar å prova igen med digitalt. På bim+3 idag :) vad tror ni?

Jag ty kar absolut det ser positivt ut!!!! Grattis!
  • cassandra92
    Mollymus1992 skrev 2018-10-20 14:43:22 följande:

Tack cassandra92!! Måste varit alla tummar du höll! <3 återkommer när jag får ev. starkare streck. Håll tårna oxå :D hihi

Jag håller allt jag har! <3
  • cassandra92
    Mollymus1992 skrev 2018-10-21 06:17:28 följande:

Testade med sticka imorse igen som inte visade nåt. Men envisade med att sen ta ett digitalt.. och JAG ÄR GRAVID!!!! <3 helt galet! Skakis...

Wihoooop!!! Så glad för din skull! Grattis!!! <3
  • cassandra92

Åh önskar att tiden skulle gå snabbare haha. Bara på ÄL+5/6 idag.... Börjar redan känna "symptom". Gud va knäpp kroppen är. Kunde man inte bara få skita i och tänka på det tills det var dags att testa! :(

• cassandra92
    Anonymlängtar skrev 2018-10-22 08:00:17 följande:
    Önskar också tiden kunde gå snabbare, vill spola fram några veckor :p håller tummar och tår att ni plussar den här gången :D
    Det förstår jag!! Hur mår du nu? Tack!!!! <3 
  • cassandra92
    Sommaren2018 skrev 2018-10-22 08:42:16 följande:
    Känner verkligen samma som dig, jag har bim på onsdag så får tidigast testa då.

Dem här dagarna kommer gå så på långsamt.

Och om de är negativt kommer man bli så ledsen :/

Har knappt symptom så är förberedd på negativt men man hoppas ju!
    Sommaren2018 skrev 2018-10-22 08:42:16 följande:
    Känner verkligen samma som dig, jag har bim på onsdag så får tidigast testa då.

Dem här dagarna kommer gå så på långsamt.

Och om de är negativt kommer man bli så ledsen :/

Har knappt symptom så är förberedd på negativt men man hoppas ju!
    Jag har BIM nästa måndag så det är långt kvar till jag kan testa.... Jaa man hoppas ju alltid. Jag har höjd temp och molvärk men jag tror mest man bara inbillar sig... Jag vill verkligen bli gravid nu känner jag.... Är det första barnet för dig?
  • cassandra92
    Anonymlängtar skrev 2018-10-22 10:42:54 följande:
    Jag är livrädd för ett tredje missfall så kan inte riktigt slappna av men försöker njuta av plusset så gott de går

När har du bim? Har du tidiga tecken på att de kanske blir ett pluss? :D
    Ja jag förstår. Men jag håller alla tummar och tår på att det håller sig kvar!! :D 

Jag har BIM 29e. Hoppas att det är ett plus, har fortsatt tempökning, svettningar, mer flyningar och molvärk. Men det kan vara så att jag bara är väldigt bra på att inbilla mig också.  
Svar på tråden BIM oktober-18