BIM oktober-18
Hej, hoppar gärna in i den här tråden också om det är okej, har bim 17/10 och väntar med spänning
Hej, hoppar gärna in i den här tråden också om det är okej, har bim 17/10 och väntar med spänning
Hej!
får man haka på? bim 12/10 dock plussat redan:) - igår- v. 3+2 kom ett svagt streck fram på test och idag starkare. bf blir runt 20/6 :)
Jag ska ha min bim den 16/10. Tog ett gravtest imorse (dock inte morgonurin) och det visade negativt. Vårdagar jag ta ett imorgon bitti? Tänk om det också blir negativt. Då blir jag så ledsen. Är det för tidigt att ta två dagar innan?
Jag tog faktiskt nu på morgonen. Men det var negativt så jag är nog inte gravid denna gång:( jag får köra på till. nästa månad:)
Lyckat till med plusset:)
Jag plussade idag och har bim idag! =D
Tror jag plussat, eller är det bara spökstreck, vad tror ni? :)
Oj, vart samma bild flera gånger, det va inte meningen :p
Definitivt gravid tror jag, grattis!! Vilket försök? (Skrev i andra tråden också haha)
Grattis så roligt!! ????
Jaa det har du rätt i! :) Jag håller verkligen verkligen tummarna för att ni får en liten smmarbebis nu! Vi är på tioende försöket! Men har nyss insett att min ÄL är senare än jag trodde så det ger mig hopp!!
Nej faktsikt inte. Jag köpte det och rosenrot men sedan blev jag superskeptisk för jag läste att det kan vara lättare att få missfall och den påverkar ÄL och grejer och nu när jag äntligen verkar ha hittat min ÄL vill jag fortsätta naturligt några gånger till. Känns som att vi av de tio gånger vi har försökt kanske har haft sex 4 gånger på rätt datum. Så det känns hoppfullt om det nu är så att jag brukar ha ÄL så sent.
Stort grattis till dig:)))<3
Åh va underbart, stort grattis :D !!
Jaa men det börjar verkligen bli jobbigt. Så jag kan inte tänka mig hur det måste kännas för dig. När jag känner att jag går sönder varje gång jag ser den där förbannade mensen....
Jag had BIM imorgon inget plus i sikte.. vet inte om det är testerna eller så är jag bara inte gravid..
Tycker jag haft såna tydliga symptom som väldigt mycket värk i brösten. Spänningar i livmodern och liknande.
Vad tror ni? Ska man vågar testa imorgon eller på fredag igen eller ska man hålla sig å se om Tant röd kommer?
Jag had BIM imorgon inget plus i sikte.. vet inte om det är testerna eller så är jag bara inte gravid..
Tycker jag haft såna tydliga symptom som väldigt mycket värk i brösten. Spänningar i livmodern och liknande.
Vad tror ni? Ska man vågar testa imorgon eller på fredag igen eller ska man hålla sig å se om Tant röd kommer?
Åh önskar att tiden skulle gå snabbare haha. Bara på ÄL+5/6 idag.... Börjar redan känna "symptom". Gud va knäpp kroppen är. Kunde man inte bara få skita i och tänka på det tills det var dags att testa! :(
Det förstår jag!! Hur mår du nu? Tack!!!! <3
Ja jag förstår. Men jag håller alla tummar och tår på att det håller sig kvar!! :D
Jag har BIM 29e. Hoppas att det är ett plus, har fortsatt tempökning, svettningar, mer flyningar och molvärk. Men det kan vara så att jag bara är väldigt bra på att inbilla mig också.
Min temp fortsätter gå upp och jag har 6 dager till BF! Håll tummarna!!!!!