Inlägg från: WanderChild |Visa alla inlägg
  • WanderChild

Skåningar i bebisverkstaden

LD2018 skrev 2018-08-29 20:18:03 följande:

Vi började i början av juni då jag slutade med minipiller som jag gått på sedan mindre än 6 månader tillbaka. Har mer eller mindre alltid gått på preventivmedel, men hade ett uppehåll innan minipillerna när jag körde med Natural Cycle. Vi har försökt 2 gånger, detta är vårt 3e. Är just nu på ÄL+8 och, testat mig redan då jag har sämsta tålamodet i världen. Negativt såklart, vi misstänker/hoppas att vi träffat mitt i prick denna månaden. (Enligt appen har vi det) så vi hoppas verkligen på ett +. Har Bim 5/9. Vi är båda 26 år och bor i Ängelholm :)

En till Ängelholmare här! :) Och kul att du, EnBlivandeWestring, också är skåning, vi har ju redan följts åt lite :).

Har ätit p-piller i 16-17 år, slutade strax innan midsommar och hade första äl efter det i förra veckan, är på äl+7 nu och har haft tecken på nidis samt andra lovande tecken igår samt idag så vi får se hur det går! Första försöket! BIM 6-7/9, får se hur länge jag kan hålla mig från att testa..!
  • WanderChild
    Victoria88 skrev 2018-09-05 22:24:04 följande:

Tänkte bara kolla med er, hur länge har ni försökt? Kör ni ÄL tester?

Är inne på försök nr 2 nu, slutade med piller innan midsommar o hade sen en cykel på 70 dagar innan nästa mens kom, endast 8 dagar efter äl... Kör med temp o äl-tester, trodde inte testerna funkade för mig då jag aldrig fick utslag, men så efter 2 månader blev strecken plötsligt starkare!
  • WanderChild
    Victoria88 skrev 2018-09-06 15:39:35 följande:

Va skönt! Segt när inte mensen kommer när man vill, sen när den kommer vill

man inte ha den, hi hi.

Hahaha Ja PRECIS så var det! Även för att mensen varit mkt snällare under p-pilleråren men nu va smärtan o finnarna tillbaka igen med full kraft! Så ville inte ha den av flera olika anledningar!
Svar på tråden Skåningar i bebisverkstaden