IVF start i HÖST - vi som ska göra vår första IVF
Jag har TD 31/10 så det är en bra bit kvar :/ och sambon och jag har sagt att vi inte kommer att testa oss förrän TD. Jag har försökt smita in några försök med att få honom att vi testar oss lite tidigare, men han är stenhård, haha. 31/10 it is :) Ja, vårat första IVF så känslorna är all over the place. Bokstavligen!!
Jag vill inte heller erkänna det men jag är nog ganska negativ innerst inne själv men det är ju för att jag inte har några symptom. Och jag har aldrig varit gravid förut heller så jag vet inte ens hur man ska känna sig om det gick till på naturlig väg... Men vi kan inte ge upp hoppet förrän vi får det svart på vitt och det finns ju en testdag av en anledning.
Vi fick 1 i frysen. Vi hade 5st som skulle ligga i en dag till efter insättningen och jag trodde innerligt att det skulle bli fler än ett. Tyvärr kom inga av de 5 till frysen och det gjorde mig riktigt ledsen när vi fick brevet, men samtidigt måste man komma ihåg att vi fick ett och det krävs ju bara ETT guldägg som tar oss dit vi vill :)
Kram!!