Kawi skrev 2018-10-05 11:32:27 följande:
Jag tycker inte att det svider, dock har det blivit svårare och svårare för varje dag att få in den..? Antar att jag är mer och mer svullen. Sista på kvällen känns det helt stopp och omöjligt att få ens ett par centimeter? Men svider inte.
Så bra att du hittat bra trosskydd jag har apotekets egna märke typ, och de är inte alls särskilt bra. Har du tips på märke?
Ja, jag tycker inte att det är rätt kanske, att vara så himla positiv hela tiden, och få det att låta som att de aldrig sett så bra resultat tidigare, typ. Då blir man ännu mer besviken - bättre att hålla sig lite neutrala.
Jag har inte bestämt mig än om jag ska hålla u till testdagen..? Kommer nog bli väldigt sugen att tjuvtesta några dagar innan.. Hur tänker du?
Ja det är bra meckigt trots den där införarhylsan. jag hittade faktiskt ett tips och tar en liten droppe vatten på tabletten innan så blir den lite mer "slirig". Vad jag förstår är det inte ovanligt att det kan svida om man har lite känsliga slemhinnor (fass is my friend), så antar att det bara är att bita ihop.
Jag började använda always dailies, large. det står extra protect och 100% odour protection på (anar att det är därför det luktar citron
) Det var faktiskt min man som fixade dom med motiveringen, "det var 100 pack och det första jag såg" *s* ibland blir det väldigt bra när de bara gör.
Jo precis, det håller jag faktiskt med dig om. Även om det är bra att man som patient är hoppfull och positiv kanske man inte ska driva det så att man nästan blir helt förtvivlad när det inte blir som man hoppas? Det kan ju vara en god punkt att påpeka som förbättring hos dem?
Jag kommer aldrig hålla mig :P jag är hopplös. Jag vet ju att beräknad mens är 14 dagar efter ÄL vilket borde betyda att det går att testa den 9. testdagen blir egentligen BIM +4. Dock kan ju lutinus skjuta upp mensen en del så det kanske blir någon förändring men ett positivt resultat bör man ju kunna se innan. (Helt mina egna filosofier)
Sen vet man ju aldrig om det blir kemiskt falskt positivt, men det kan det ju lika gärna bli efter testdagen så jag lär nog vara i farten med en sticka den 9-10. Sen får man ju iaf testa testdagen för att kunna rapportera till kliniken.
innan bim kommer jag dock inte kolla, blir alltför jobbigt om man ska hålla på och gissa på halvt osynliga sträck eller fundera över ett negativt el positivt resultat.
vad tror du? låter min lilla filosofiteori rimlig?