Träffat gammal kärlek igen och kan bara tänka på honom
Har läst många inlägg här, googlat på kan inte glömma min älskare och kommit hit.. var ska jag börja. För 15 år sen, när jag direkt efter gymnasiet började studera på HÖgskola träffade jag En kille. Träffades av o till under våren fram till sommaren. Kände mycket för denna man. Han var 25 då. Men han visade aldrig att han ville mågot mer. Flyttade hen igen. Åkte till honom igen efter 1 år. En natt. Men han var inte intresserad av mer. Gifte mig året efter. Ångrade och försökte glömma allt. Fick barn några år senare. Var lycklig med att jag fick barn. Fick barn nr 2. Överlycklig. Men nästan 2 år efter kände jag mig tom. Som att jag inte levde med den man jag velat ha. Som att jag levde med en man som inte såg mig som hans livs kärlek. Och jag inte honom. Mkn nuv. make gav mig och ger mig völdigt lite uppmärksamhet. Han kan vara flörtig när han vill ha sex. Ibland visar han ömhet men oftast är han för upptagen med jobb. Och jag har blivit en arg fru. Blir så lätt irriterad och pverreagera så jag skäns. Hursomhelst, nätter av år då jag gått o lagt mig ajölv leddenig till dessa tankar om att min man inte såg mig som en person vars kärlek han ville värna om. Jag började ifrågasätta allt.. varför kunde inte denna man sätta värde på min kärlek? För det hade jag visat. Jag ville verkligen ha en kärleksfull fanilj och ville att han med skulle se vår fanilj som något dyrbart. Han tyckte att jobba var det viktigaste. Hursomhelst, dessa nätter o dagar i flera årdär jag kände mig förbisedd gjorde att det enda jag tänkte på var om jag någonsin upplevt riktig kärlek. Då kom minnena tillbaka. Jag hade kännt mestkäelek till den där mannen jag träffat, för då snart 11 år sen. Det gick sedan över till att jag kände sån sorg. Ingen jag älskad hade älskat mig. Jag kunde inte släppa tankarna på honom. För vad var det med mig egentligen? Inbillade jag mig kärlek? Men när jag hade tittat i hans ögon hade jag sett kärlek tyckte jag. Hans blick på mig hade varit kärleksfull. Jag kom ihpf vilken underbar känsla det spritt sig i mig när han tittat på mig. Jag beslöt mig för att ta reda på det; hade han tyckt om mig eller hade det bara varit sexuellt för honom. Jag letade upp nr. Skickade ett sms. Han ringde. Vi pratade. Sen dess, för snart 4 år sen har vi haft sms kontakt fårn och till. 2016 skrev vi inte en enda gång. Jag skrev igen 2017 och vi var tillbaka. Skriver kontinuerligt. I våras bestände vi oss för att träffas. Det var magiskt. Till min förtjusning ich bestörtelse aåg han lika underbar ut. Det blev en kyss. Sen har han kört ner till mig 2 ggr innan jag åkte på semester. Vi har inte haft sex men sist var det för intensivt och vi kunde lika gärna ha glort det känna det som. Nu till problemet. Han har inte hört av sig på en vecka nu. Jag kan knte tänka på annat. Det tär på mig. jag googlar. Försöker bli klok genom andras erfarenheter av älskare. Jag vill alltid ha honom i mitt liv. Känns det som nu. Jag dagdrömmer om honom. Jag fantiserar om ett liv ihop. Jag kan bara tänka på honom. Allt annat är en bisyssla. Inkl min familj. Hur ska jag glömma honom? Eller jag vill ju inte glömma honom. Hur ska jag få honom? Vi har indirekt pratat om vad en separation från våra respektive innebär. Han har sagt, det är inget han vill nu när barnen är små. Jag har samma uppfattning. Men hur ska man leva så här tills dess? Någon som haft en de håller kär vid sidan om tills barnen blivit stora och sen börjat leva med denna?? Jag vet att jag yrar mycket. Vet inte vad för svar jag söker men måste skriva av mig annars bryts jag ner snart totalt