• smulpaj01

Fler här som är sambo med stora barn som bor hemma?

Förstår inte hur du tänker? Det kommer självklart bli ett ännu större h-vete om du flyttar tillbaka. Särskilt efter dotterns tilltag i första försöket.
    Nej tänk på att dina ungar också vill ha ett harmoniskt hem, men det kanske inte betyder något för dig?

• smulpaj01

Så du tänker offra dina egna mycket små barn för att du bara måste tvinga dig på ett boende i en dysfunktionell familj?

Eller har de en pappa som kan ha dem på heltid så de åtminstone slipper leva i misär?

• smulpaj01
    Anonym (Fubik) skrev 2018-08-09 10:15:56 följande:
    Vilken onödig kommentar
    Men VARFÖR gör du något såhär korkat? Du VET ju att situationen inte har förbättrats det minsta, snarare tvärtom.

Och än en gång, kan dina småungar bo heltid hos sin pappa så de åtminstone får en harmonisk och fin barndom och inte behöver bo i misär?!
  • smulpaj01
    Anonym (Fubik) skrev 2018-08-09 10:37:18 följande:
    Vi blev sambo, sedan har vi levt som särbo i ett halvår och nyligen återgått till sambolivet. Vi har saknat varandra varje dag, och hans barn har typ ställt honom i mitten av allt det här. Sjukt jobbigt att vara i denna situationen, och många ggr har jag velat att ge upp. Men vi älskar varandra. Mina barn har jag hållt borta från intriger som hans barn skapat. Jag tror det är ren svartsjuka och egoism som råder här.

Snart vet jag inte hur vi kan lösa det mer än å vänta till de flyttar
    Ni kommer garanterat vara särbo igen inom en väldigt snar framtid och det tror jag även du vet om.
    Tycker extremt synd om dina små barn som kastas fram och tillbaka och inte får uppleva någon som helst trygghet.
Svar på tråden Fler här som är sambo med stora barn som bor hemma?