Fler här som är sambo med stora barn som bor hemma?
Vilja stora förändringar har skett sedan du valde att bli särbo? På ditt inlägg låter det som att situationen med barnen är än värre än tidigare.
Vilja stora förändringar har skett sedan du valde att bli särbo? På ditt inlägg låter det som att situationen med barnen är än värre än tidigare.
Jag vet inte men även som särbos och bara han och jag skulle träffas så var hans döttrar skitsura för att han inte sov hemma. Och jag har typ inget att säga till om. och får bita mig i tungan och hålla in alla mina tankar och det tär på förhållandet. att se hur de utnyttjar sin pappa. Och han måste ju vara konflikträdd eller något. Ser han inte hur de styr vårt förhållande?!
När vi blev särbos fick tjejerna mer utrymme, jag tror att det råder enorm mycket svartsjuka. Den nya kvinnan är inte inte kvar haha! Men det var jag ju visst. Vi älskar varandra och vi försöker verkligen inte få de att känna sig bortvalda eller på något sätt få dem att tro att mina barn som är betydligt yngre att de är viktigare. Vi har ju kunnat fungera som sagt. Denna veckan åker de till sin mamma. och vi ska försöka få dit mina saker igen och ställa i ordning i vår lägenhet. Jag vet inte hur det ska gå till när de är så himla emot mig. :(