Inlägg från: Anonym (Framtiden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Framtiden)

Tycker du en konstgjord rumpa kan vara snygg? (AI och sexbots)

Ja alltså om nu ts har hållt på i flera år med samma grej så råder det ju ingen tvivel om att han är knasig på något vis. Dock tror jag absolut att vi kommer ha robotar till olika saker. Dom klipper ju redan vårt gräs och dammsuger vårt golv, bygger våra bilar osv...klart att dom en dag kommer suga våra kukar och knulla våra flickvänner bättre än vad vi någonsin kan drömma om.

• Anonym (Framtiden)
    Anonym (AI framtid) skrev 2018-07-31 12:57:35 följande:

Kvinnor brukar använda grupptryck och mobbning för att sätta dit andra kvinnor de inte gillar. Dvs de skapar och sprider rykten och försöker få offret att känna sig onormal i gruppen, så att offret till slut lämnar.

Problemet för dig och de andra kvinnorna i denna tråd med liknande uppförande är bara att den taktiken inte fungerar på män. Jag skiter i hur många som säger samma sak, jag är mycket mer intressant av vad som sägs. Så sluta slösa din tid här och gör något vettigt istället.Ja, och sexrobotar finns som sagt redan. Frågan är bara hur exempelvis feminister ställer sig till dem. Sexrobotar blir indirekt en konkurrens till den riktiga kvinnan, och jag kan tänka mig att feministerna kommer börja gnälla på att robotarna för med sig ett "orealistiskt skönhetsideal" som är "skadligt" (det vill säga att riktiga kvinnor inte klarar av robotar som är vackrare än de själva).

Ja fast vänd på det. Helt plötsligt finns det sexrobotar för kvinnor där dom kan välja att den ser ut som Alexander Skarsgård och där roboten har en blåvalskuk....
Svar på tråden Tycker du en konstgjord rumpa kan vara snygg? (AI och sexbots)