• Anonym (AI framtid)

Tycker du en konstgjord rumpa kan vara snygg? (AI och sexbots)

Alla har väl hört hur AI är framtiden, och hur det kommer revolutionera hela världen precis som internet gjorde. Internet killed the krogragg liksom.

AI kan användas för att simulera mänsklig intelligens, och då kan det förstås appliceras på en robot som ser ut som en snygg tjej.

Först vill jag höra om ni tycker den här konstgjorda rumpan är snygg:

i.imgur.com/VZI446k.png
    i.imgur.com/rdXaTjf.png
    i.imgur.com/F0LWMo6.jpg

Sedan kan man då tänka sig att man kan köpa henne som en sexbot med avancerad AI så att hon beter sig som en riktig kvinna (fast utan alla känslostormar, allt klagande och det andra dåliga man måste stå ut med som man).

Alltså i princip en perfekt, fast konstgjord kvinna. Som går att köpa, och som är helt laglig eftersom det är en robot/android. Det finns redan sexbots till försäljning, men dessa är fortfarande primitiva. Den nya generationen sexbots skulle kunna bli ett fullgott alternativ till riktiga kvinnor.

Nu kanske ni tycker det låter oseriöst, men betänk hur många män som reser utomlands för att köpa sex varje år. I Aftonbladet publicerades nyligen en undersökning som visar att det oftast är kvinnor som inte vill ha sex, fast män vill det:

www.aftonbladet.se/nyheter/a/A2Mkan/darfor-har-vi-inte-sex-med-varandra

Med andra ord finns det ett behov, en marknad för sexbots. Vad tror ni, kommer män lägga pengar på sexbots istället för riktiga horor i framtiden (och på så sätt minska trafficking och den svarta marknaden)?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du en konstgjord rumpa kan vara snygg? (AI och sexbots)
  • Anonym (H)

Tröttnar du aldrig på att posta trådar om animerade/konstgjorda rumpor?

En robot kanske går igång på såna rumpor om den är programmerad för det. Vi andra betackar oss från sådana rumpor.

• Anonym (AI framtid)
    Anonym (H) skrev 2018-07-31 09:24:55 följande:

En robot kanske går igång på såna rumpor om den är programmerad för det. Vi andra betackar oss från sådana rumpor.

Så du tror inte att sexbots har någon framtid? För du kan väl hålla med om att män vill ha sex oftare än kvinnor, och därmed skapas ett behov som inte uppfylls. Där skapas det en marknad, och idag består den marknaden av horor.

Så du tror inte då att män skulle välja bort riktiga horor för en avancerad sexbot?
  • viseversa
    Anonym (H) skrev 2018-07-31 09:24:55 följande:
    Ja det har jag undrat må¨nga gånger. Något fel är det ju på ts. Han borde leva lite mer i verkligheten den stackaren. Detta är nog tråd nr 100 om EXAKT samma sak och bilder på samma animerade rumpa. När man frågar5 så försvarar han sig som om detta vore fullt normalt vilket det inte är.
  • Anonym (H)
    Anonym (AI framtid) skrev 2018-07-31 09:26:51 följande:

Så du tror inte att sexbots har någon framtid? För du kan väl hålla med om att män vill ha sex oftare än kvinnor, och därmed skapas ett behov som inte uppfylls. Där skapas det en marknad, och idag består den marknaden av horor.

Så du tror inte då att män skulle välja bort riktiga horor för en avancerad sexbot?

Det är en patetisk minoritet av män som går till horor. FU talar som om det vore det normala. Fråga dessa patetiska wannabe-män vad de föredrar.
  • Anonym (AI framtid)
    viseversa skrev 2018-07-31 09:28:33 följande:
    Ja det har jag undrat må¨nga gånger. Något fel är det ju på ts. Han borde leva lite mer i verkligheten den stackaren. Detta är nog tråd nr 100 om EXAKT samma sak och bilder på samma animerade rumpa. När man frågar5 så försvarar han sig som om detta vore fullt normalt vilket det inte är.
    Håll er till trådämnet tack. Ni verkar bry er mer om grupptryck än om sanningen. Till exempel: hur många män skulle erkänna att de knullar horor? Inte många, istället tycker de om att håna folk som erkänner att de knullar horor.

Det är så de flesta fungerar, tyvärr.
  • Överste Senap
    Anonym (AI framtid) skrev 2018-07-31 09:32:37 följande:

Håll er till trådämnet tack. Ni verkar bry er mer om grupptryck än om sanningen. Till exempel: hur många män skulle erkänna att de knullar horor? Inte många, istället tycker de om att håna folk som erkänner att de knullar horor.

Det är så de flesta fungerar, tyvärr.

Kan tänka mig du hör till dem som går till prostituerade i brist på animerade tjejer som verkar vara ditt prio 1.
  • viseversa
    Överste Senap skrev 2018-07-31 09:35:27 följande:
    Kan tänka mig du hör till dem som går till prostituerade i brist på animerade tjejer som verkar vara ditt prio 1.
    såklart. något fel är det på ts!
  • Anonym (AI framtid)
    Överste Senap skrev 2018-07-31 09:35:27 följande:
    Alltså, helt allvarligt nu. Det är precis den här attityden som gör att många inte vill se sanningen. Man bryr sig mer om vad omgivningen tycker än vad man själv tycker.

Om jag frågar så här då: hur många procent av de män som går till horor tror du erkänner att de gör det, kontra hur många procent låter exakt som dig?
  • Anonym (H)

Du önskar att män gick till prostituerade i högre grad än vad de gör för att kunna försvara dina egna sexköp. Fakta är att det bara är en patetisk minoritet som gör det. Och du verkar höra till dem. Men inte ens prostituerade har animerade rumpor så tänder du verkligen på det?

• Anonym (AI framtid)
    Anonym (H) skrev 2018-07-31 10:00:40 följande:

Du önskar att män gick till prostituerade i högre grad än vad de gör för att kunna försvara dina egna sexköp. Fakta är att det bara är en patetisk minoritet som gör det. Och du verkar höra till dem. Men inte ens prostituerade har animerade rumpor så tänder du verkligen på det?

För det första finns det inga officiella siffror på hur många män det är som går till horor, så det vet varken du eller jag. Det finns däremot siffror på att en majoritet män tycker att de har för lite sex i sina förhållanden. Det innebär alltså att det finns ett behov som inte tillfredsställs.

Naturligtvis finns det även många män som lever sexuellt frustrerade i sina förhållanden, men som är för fega för att erkänna det.

Sedan undrar jag på vilket sätt det är patetiskt att knulla horor (i andra länder där det är lagligt)? Baserar du det på din egen moral, eller vad har du för argument? Om ens egen tjej inte vill ha sex tillräckligt ofta är det klart att man söker andra vägar som tillfredsställer behovet.

Sedan undrar jag också om du inte tycker det är bättre med en framtid med AI sexbots som ersätter riktiga horor och människohandel?
Svar på tråden Tycker du en konstgjord rumpa kan vara snygg? (AI och sexbots)