• Anonym (Hur skall man veta?!)

En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt

Jag är en man på 1.61, jag har accepterat en tid tillbaka att kvinnor är mer intresserad av män som är långa. Jag har inte varit nedstämd, jag har bara haft tankegångar om man någon gång kommer bli gift och skaffa barn. Som sagt, så har jag accepterat läget och haft stor fokus på pluggandet och annat.

Jag hamnade i en enskild samtal med en kvinna och det ena lede det till det andra. Hon tog initiativet. Jag talade om att jag var oskuld, så bestämde hon att hon skulle visa. Jag behövde alltså inte oroa mig, menade hon.

Efter förspelet så vart hon den som var på toppen först. Efter ett tag ville hon byta position och ville ha mig överst. Det kändes bra med allting, ingenting som kändes som om jag gjorde fel.

Tills hon skrek till: ''Men AAAAJ!'', jag blev alldeles rädd att jag just gjort illa någon och slutade och frågade henne hur det gick.

Hon sa i stil med: ''Men du skall ju inte sluta!!''. Hon menade att allting var jättebra och jag saboterade med att sluta. Jag förklarade för mig att jag trodde att jag gjorde illa henne och därför slutade jag. Då menade hon att jag var en mes och alldeles för ödmjuk.

Allt som började så fint, gick över till att jag var mes.

Jag har nu blivit trakasserad ifrån henne via SMS där hon menar att jag verkligen inte borde slutat, och det är någonting hon ältar. Jag förstörde allt det trevliga genom att bara sluta ''Från ingenstans''.

Jag mår jättedåligt. Det har gått några dagar nu och hon fortsätter med sina texter. Jag känner att jag gjort så fel.

Hur skall man överhuvudtaget veta att man skall fortsätta när någon skriker av smärta, som i det här fallet. Det känns ju extremt självisk och mycket elak att fortsätta när någon fått ont.

• Svar på tråden En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt
  • Solveig og Kosinus

Och du, en jävla massa folk misslyckas med första gången. Det är fumligt eller känns inte skönt eller man är rädd eller full eller whatever.

Sen fortsätter man ha sex och det blir bättre.

• Bibbidi

Men det klart man ska sluta när någon säger "aj"! Förvånad Man kan ju aldrig veta om de gillar det eller om det (som det brukar göra när någon säger aj) faktiskt göra riktigt ont och man vill att den andra ska sluta. 

Hon verkar vrickad som kallar dig för mes bara för att du gör en sak som nästan alla tycker är en självklarhet. Och vilket kräk som fortsätter skicka dig texter om det! 

• Anonym (Alltid)

Man ska alltid sluta om den andra skriker aj. Du verkar ha stött på ett psyko.

• Isis

Håller med övriga. Må INTE dåligt av det, du hade otur som träffade en sjuklig person. Hon verkar ha haft för avsikt att trycka ner dig. Nej fy, blä. Lovar att du hittar bättre.

• Anonym (S)

Hon verkar ju inte ha hästarna hemma nej.

Att sluta om någon skriker aj är naturligt, att pressa på och fortsätta är våldtäktsmännens grej, hon får väl vara besviken att du inte är någon våldtäktsman då men fan strunta i henne hon kommer bara göra allt för att trycka ner dig.

Däremot får du acceptera att kvinnor i regel inte dras till varken oskulder eller korta män, möjligtvis om du siktar på personen och kan se förbi utsidan.

• Anonym (x)

Tråkigt att din första gång med en ragata. Men ge inte upp, alla kvinnor är inte galna.
    Självklart avbryter man om någon säger aj, du är helt normal. Det är ingen katastrof om det blir något avbrott under sexet, det är helt normalt och kan bero på olika anledningar.
    Låter även lite larvigt med henens attityd om att hon skulle lära upp dig. man gör det tillsammans, oavsett om det är första gången eller hundrade. Så jävla komplicerat är det inte att man behöver läras upp.
    Att hon nu trakasserar dig tyder ju på att hon inte är som man ska.

• Anonym (Ayyy)

Det var inte så att hon skrek -AAAYYYIIII!!!

Alltså som ett uppmuntrande ord?!

I vilket fall som helst så hade jag aktat mig för att fortsätta hålla kontakten med henne. Rätt vad det är så anmäler hon dig för våldtäckt. Hon kan ju på sätt o vis bevisa att hon har sagt Ajjj om ni har en sms konversation och du skrivit att du hört henne säga ajj.

Att du sen agerade riktigt och slutade kanske inte framgår i hennes version...

• Anonym (H)
    Isis skrev 2018-07-26 17:00:08 följande:
    Håller med övriga. Må INTE dåligt av det, du hade otur som träffade en sjuklig person. Hon verkar ha haft för avsikt att trycka ner dig. Nej fy, blä. Lovar att du hittar bättre.
    Instämmer, strunta i henne
  • Anonym (Åsa)

Du gjorde helt rätt. Hon är knäpp. Blocka henne.

• Akira Öken

Jag tycker det snarare låter som att hon har visat dig hur man INTE har sex. Instämmer med övriga som uppmanat dig att ta avstånd och se till att denna kvinna inte kan kontakta dig mer.

Hoppas att nästa gång blir med någon som respekterar dig.

Svar på tråden En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt