Inlägg från: Anonym (Hur skall man veta?!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hur skall man veta?!)

En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt

Jag är en man på 1.61, jag har accepterat en tid tillbaka att kvinnor är mer intresserad av män som är långa. Jag har inte varit nedstämd, jag har bara haft tankegångar om man någon gång kommer bli gift och skaffa barn. Som sagt, så har jag accepterat läget och haft stor fokus på pluggandet och annat.

Jag hamnade i en enskild samtal med en kvinna och det ena lede det till det andra. Hon tog initiativet. Jag talade om att jag var oskuld, så bestämde hon att hon skulle visa. Jag behövde alltså inte oroa mig, menade hon.

Efter förspelet så vart hon den som var på toppen först. Efter ett tag ville hon byta position och ville ha mig överst. Det kändes bra med allting, ingenting som kändes som om jag gjorde fel.

Tills hon skrek till: ''Men AAAAJ!'', jag blev alldeles rädd att jag just gjort illa någon och slutade och frågade henne hur det gick.

Hon sa i stil med: ''Men du skall ju inte sluta!!''. Hon menade att allting var jättebra och jag saboterade med att sluta. Jag förklarade för mig att jag trodde att jag gjorde illa henne och därför slutade jag. Då menade hon att jag var en mes och alldeles för ödmjuk.

Allt som började så fint, gick över till att jag var mes.

Jag har nu blivit trakasserad ifrån henne via SMS där hon menar att jag verkligen inte borde slutat, och det är någonting hon ältar. Jag förstörde allt det trevliga genom att bara sluta ''Från ingenstans''.

Jag mår jättedåligt. Det har gått några dagar nu och hon fortsätter med sina texter. Jag känner att jag gjort så fel.

Hur skall man överhuvudtaget veta att man skall fortsätta när någon skriker av smärta, som i det här fallet. Det känns ju extremt självisk och mycket elak att fortsätta när någon fått ont.

• Svar på tråden En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt

Tack för alla stöd meddelandena!

Tyvärr har jag en gammal mobil och därför kan jag inte göra det här med blockering av telefonnummer tror jag.

Hon fortsätter att skicka dessa texter och jag har börjat ignorera hennes försök till att komma i kontakt med mig. Hon kommer nog sluta per automatik.

Anonym (2:an) skrev 2018-07-27 03:08:53 följande:

stoppade du kuken i hennes röv?

Jag vet inte om du är seriös, men svaret är nej!
    Anonym (Ol) skrev 2018-07-27 01:33:04 följande:
    Fortsätt ignorera.

Att sluta när någon skriker AJ hör till allt, inte bara sex. Hon verkar knäpp. Du gjorde helt rätt och det hoppas jag att du vet.
    Tack!

Njaa...Innan jag skapade denna tråden kände jag att jag gjorde fel och att det var jag som var knasig och helt enkelt mesig.
    Anonym (..) skrev 2018-07-27 07:33:43 följande:

Jisses vilken otur du haft där, kan försäkra dig att de flesta kvinnor hade hanterat en liknande situation helt annorlunda. Låter ju som om hon letade efter en ursäkt att trycka ner dig. Skit i henne.

Min sambo är någon cm längre än dig men jag tycker bara det är positivt att han är kort. Funkar bättre i sängen när man inte ligger och stirrar honom i navelhöjd utan kan kyssas (jag själv är pytteliten), kan hålla handen utan att det ser ut som om man är ett barn ute och går med en förälder. All slippa känslan av att vara fysiskt underlägsen är också positivt.

Så se dig om efter oss korta tjejer, för en tjej som mig är du ju trots allt en bit längre.. Jag är kort men träffar ganska ofta även de som är kortare, bösta kompisen är 154 cm, henna sambo är nog också under 170 cm lång tror jag.

Men det här var en helt ny läsning och information! STORT TACK!

Du både talar om för mig att felet låg hos henne, vilket jag börjar mer och mer begripa efter alla andra vänliga inlägg här. Men det som jag nu får höra som är helt nytt för mig är att du talar om att det finns ändå en chans och att det dessutom finns någon positiv vinkel i det hela. ''Att man inte behöver känna sig som ett barn och går med sin förälder''. Nej, men du skrev massa positiva saker, så som att man kanske inte känner sig underlägsen då. Mycket trevlig information, det trodde jag nästan inte. Jag fick en hel klar uppfattning om helt någonting annat. Det här lyften upp mig!

Jag ser att jag råkade skriva ett inlägg i den här tråden utan min ANONYMITET. Eftersom jag råkade skriva med utan att vara anonym, kommer jag att göra det i fortsättning, alla här är ju så snälla ändå! Det är jag som är Anzil, måste ha råkat klicka på användarnamnet, istället för ''Anonym signatur''.

TACK Anonym (.) och TACK alla ni andra!!

Är det okej att fråga en kvinna innan/under förspel vad hon gillar bäst med sex. Om hon skulle gilla smisk, dra i håret eller något annat som skulle vara viktigt att veta och/eller bara fråga vad hon föredrar och vad hon absolut inte vill ha och liknade frågor.

Är det avtändande - Där kvinnan bara vill att mannen skall kunna veta eller i alla fall inte vill ha en dialog/frågestund om vad som gillas.

Tack för svar!

Svar på tråden En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt