Inlägg från: Anonym 67 |Visa alla inlägg
  • Anonym 67

Symptom avtar, missed abortion?

Hej, jag har precis varit med om en missed abortion och de flesta av mina gravid symptom fanns kvar men några hade minskat - jag skulle vara i vecka 10+3 men fostret var bara 6+6. Precis som de andra säger så kan det vara helt normalt, boka in dig för ett ultraljud så snart du kan om du är orolig - kanske nån privat som kan erbjuda om din vanliga mvc inte kan det? Jag håller verkligen alla tummar för att bebis lever och mår bra och att hormonerna spökar <3

• Anonym 67
    Anonym (hjälp) skrev 2018-07-27 11:00:20 följande:

Ja jag ska på ett ultraljud om 1 och en halv vecka men denna oro dödar mig :/ Så jag försöker att inte tänka på det för jag kan ändå inte göra någonting åt det om det nu är så att fostret inte lever.. 

Det spelar ingen roll vad någon säger tyvärr, man är orolig fram tills man får veta - min barnmorska sa till mig att det är helt naturligt att vara orolig, det är första anknytningen till ert barn! Nu slutade inte min första graviditet bra, men nästa ska jag försöka att inte oroa mig helt hysteriskt utan försöka tro på att min kropp kan.. Jag hoppas du får ett positivt besked <3
  • Anonym 67
    Anonym (hjälp) skrev 2018-08-02 19:40:42 följande:

Jag var på gynakuten idag och fick se ett litet tickande hjärta.. <3 Började gråta glädjetårar när jag fick se den lille sprattla omkring :')

Wow så härligt!!!! Stort grattis :) <3
Svar på tråden Symptom avtar, missed abortion?