SD varför är du för / emot?
Har du exempel från andra länder i nutid eller historiskt som visar att du sitter på lösningen?
Finns det ens någon som testat?
Men du har din framgångsrika taktik mot SD, så det måste existera en nöjdhet där.
Finns det ens någon som testat?
Men du har din framgångsrika taktik mot SD, så det måste existera en nöjdhet där.
Jag tycker du gör bäst i att fortsätta denna taktik, då den verkar så framgångsrik.
Och finns inget som kan få dig att ändra på den har du berättat för mig, fast på ditt sätt.
Som jag säger går det för långt, så måste man tävla som man gjorde i DK om vem som har mest saker och göra mot I IP.
Vi kommer komma till detta till nästa val, och alldeles för sent.
Vi behöver inte ens vara främlingsfientliga idag för ändra IP radikalt.
Men det kommer bli mer uppenbart för dig längre fram.
Hitintills har min spåkula slagit in, dock i underkant var gång.
Så vi får hoppas jag har fel till denna gång, och att det är under 22-24% som vi måste komma för jag ska ha fel i min prognos som redan lades för 8 år sedan.
Tänker inte hoppa till nästa näckrosblad med dig.
Det är min prognos sedan 8 år sedan, och kusligt hur nära verkligheten den varit.
Men nuvarande taktik är bra enligt dig, så finner ingen idé att fortsätta prata om detta.
Då inget jag säger bryr du dig om överhuvudtaget.
Så det är bara titta på denna extremt långsamma krasch som sker.
Lite roande hur man normalt förminskar och marginaliserar SD, men inte när det komerm hit då är det tvärtom.
Vi kommer troligtvis aldrig få reda på vad jag säger, då man tycker taktiken är så väl fungerande.
SD hade 0,2%, inte för jag säger man skulle vakna då, men det varit väldigt uppenbart länge och varför folk migrerar sin röst till SD.
Du har redan berättat att du inte tänker svara mig, så inbillar mig att du alltid kommer hävda taktiken var den bästa.
Jag redan förutspått dessa ökningar sedan länge, så jag har i alla fall det på fötterna.
Man kan bara ställa samma fråga så många ggr, du gjort det uppenbart du inte har nått intresse och svara.
Så varför låtsas du annat för?
Hade jag fått svar på frågan, så kan vi prata om svar jag inte vill ha.
Det är omöjligt nu.
Jag ställt världens svåraste fråga tydligen.
Men bra att du är nöjd med taktiken mot SD.
Det är bara vad du säger för slippa och svara.
Gav dig premiss, men det struntade du.
Utan du börjar prata om nått som inte ens existerar nu.
Hade du svarat på frågan och det hade kommit fördomar och förutfattade meningar, då hade du haft en poäng.
Men om detta fiktiva tillstånd du skapar, det återfinns endast hos dig.
Så jag börjar fundera varför du hittar på saker.
Vart har jag skrivit att min spåkula har pratat om vad folk anser?
SD var ett enfrågeparti, ända tills vi skulle ta frågan ifrån dom.
Finner det märkligt.