Inlägg från: Anonym (ännu en...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ännu en...)

Han runkar istället för att ha sex med mig

Blir helt förfärad när jag läser sånt här. Att tappa lusten så tidigt i en relation bådar verkligen inte gott och dessutom vara otrogen är ju helt oacceptabelt.

Jag måste fråga varför du accepterat och stannat med en sån kille?

Skulle aldrig nånsin kunna lita på en sådan man. Hans beteende är stört och tyder på nån slags sexmissbruk eller empatisk störning. Han verkar inte vara tänd på dig mer om han högst bemödar ligga med dig en gång i veckan. Det är ju otroligt sällan och efter så kort tid borde ju lusten till varann vara stark.

Jag tycker du ska avsluta honom innan han brytit ner hela din självkänsla, gett dig någon bestående och allvarlig könssjukdom eller bedrar dig igen. Det är ju så uppenbart att han kommer att göra just det.

Se dig om efter en kille som respekterar dig och sätt sätt gränser. Stå upp för dig själv. Framförallt VAR RÄDD OM DIG!!!

Han är ett svin tyvärr och en människa du inte vill leva med!

• Anonym (ännu en...)
    Anonym (Mr X) skrev 2018-07-13 19:10:09 följande:

Om han runkar mycket så kan det vara så att det tar musten ur honom, så att han inte har kraft att även knulla. Man behöver en återhämtning. Jag vet själv när jag har runkat och försökt ha sex med min flickvän kort efteråt. Det är inte alltid man får upp den kort tid efter ett runk.

Men varför väljer man runk framför att ha sex med sin flickvän med den frekvensen hon beskriver? Däri ligger ju grundproblemets svar.
Svar på tråden Han runkar istället för att ha sex med mig