Han runkar istället för att ha sex med mig
Halloj! Vore väldigt tacksam för lite hjälp!
Jag och min sambo har varit tillsammans i ca 3,5 år. Vi hade ofta sex i början och lite överallt (mycket spänning). Sen 2 år tillbaka har vårat sexliv dalat, efter han var otrogen, vet inte om det beror på det men det var efter det som allt börja vända mot det dåliga.. jag vet att han har en STOR sexdrift, men inte med mig? Har kommit på han många gånger sitta och runka på natten/kvällen när jag ligger i sängen och sover, men sen vaknat av detta. Jag har pratat med honom om detta men han säger att han inte vet vad det beror på.
Jag misstänker att han runkar på jobbet på vardagarna då vi endast har sex en dag på helgen (om jag har tur). Från att vi haft sex ofta! till högst en dag i veckan (på en helg). Vet att det kanske låter normalt för vissa, men eftersom jag vet att han har en hög sexdrift och varit otrogen och sexchatattat med andra tidigare så förstår jag inte vad problemet är? Har inte problem med att han runkar men det går som sagt ut över vårt sexliv, då blir det ett problem för mig. känner mig bara så otillräcklig..
vad tror ni? Vore kul om ni män kunde svara också vad ni tror:)