Inlägg från: familjefar12 |Visa alla inlägg
  • familjefar12

Vi som tänker rösta SD

Efter många om och men har jag och familjen bestämt oss för att rösta SD i valet. Det området som jag är mest intresserad av är kriminalpolitiken som behöver ett rejält lyft om vi ska klara den ökade brottsligheten. Har ni tips på artiklar och dylikt som man kan läsa? Det är ju så mycket hemskheter som händer varje dag 

• Svar på tråden Vi som tänker rösta SD
  • familjefar12
    cb66 skrev 2018-07-12 09:39:51 följande:

Själv blir det sossarna, de har fixat in fler poliser på utbildning och verkar vara de enda som gör nåt vettigt åt polisbristen, utbilda fler poliser. Sen var det alliansen som drog i gång den djävla omorganisationen som pajade allt för polisen. Så länge SD är beroende av M fjantarna blir det ingen ordning.

Du vet väl att det är med hjälp av M som S får igenom sin kriminalpolitik? Det som genomförs nu är en kompromiss mellan de både resultat. Jag är själv oerhört missnöjd med dagens situation. Det är bara att läsa den här artikeln (och källgranska om ni känner för det). www.friatider.se/lokaltidningen-la-upp-l-ng-snyftartikel-om-afghanen-dagen-efter-v-ldt-kten 
Svar på tråden Vi som tänker rösta SD