• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Pahm

Tog ett test, har druckit rätt mycket senaste två timmarna, är det ett spökstreck eller ser någon annan också ett svagt andra streck??? förvirrad

• skruttin
    Pahm skrev 2018-09-01 16:10:25 följande:

Tog ett test, har druckit rätt mycket senaste två timmarna, är det ett spökstreck eller ser någon annan också ett svagt andra streck??? förvirrad

Så har mina test sett ut också så jag tog ett digital test för att få ett säkert svar
  • maria1992

Normal cykel på 28-30 dagar. Är på dag 32 nu. Känts som mensen ska komma varje dag senaste dagarna. Kommer ej!!! Någon som känt samma sak??

• Novis1991
    obi skrev 2018-08-30 08:56:41 följande:

Jag har igårkväll på BIM+4 också fått klarröd blödning som mens, men något mindre idag. Jag brukar ha riktigt kraftig mensvärk och just nu känner jag faktiskt ingenting.. Så jag vet inte heller tyvärr, kroppen är konstig! Mina test är fortfarande lika svaga så jag tror inte att det är något :( Har du tagit nått test?

Mensen kom så det blev inget denna gång. Har nu köpt ägglossningarnas så vi verkligen vet när vi ska ligga i (pun intended ;) ). Jävligt surt när jag var så sjukt säker på att det var graviditet på gång - litar inte längre på mina känslor och min hjärna.
  • maria1992

Help!

Ser ni? Bim+2 idag. Väldigt regelbunden mens. Normal cykel på 28-30 dagar. På dag 32 idag?

• EnBlivandeWestring

Hej alla :D Är det någon här som plussat och är beräknad til maj 2019? I så fall så finns det nu en hemlig facebookgrupp för detta. Skriv er mail till mig så lägger jag till er. Detta kan ni göra i ett privat meddelande såklart ifall ni inte vill skriva ut mailen öppet här. 

Kärlek till er
  • Lillva04

Blir galen och förvirrad, jag fick svagt sträck BIM-6 med ett early, gjorde ett dagen efter och de var negativt. Tog sedan med RFSU stickor och de va också ett svagt positivt. Sen har jag testat apotekens BIM+2 negativt och digitalt CB idag BIM+4. Har under denna veckan haft världens åksjuka och luktkänslig nästan så jag spyr av lukter, varit väldigt trött, ?mensvärk? som nu börjar avta och kommer då och då mindre än vad de gjorde från BIM-6 och humörsvängningar.

Brukar ha regelbunden mens med en cykel på 28,5 dagar som just nu ligger på 31....

• Lillva04
    maria1992 skrev 2018-09-02 06:21:55 följande:

Normal cykel på 28-30 dagar. Är på dag 32 nu. Känts som mensen ska komma varje dag senaste dagarna. Kommer ej!!! Någon som känt samma sak??

Hur gick det för dig??

Har du testat dig?

Själv är man på dag 33 bim+4
  • MomK

Hoppar in här med BIM 25 augusti. Längtar sönder mig. Hoppas det tagit denna gången. Snart 8 år sedan jag födde barn sist! Nu känner jag mig redo efter många år av strul med mitt ex och sedan hunnit lära känna min sambo ordentligt. Den 26 kommer jag testa mig om mensen inte kommit. Är lätt illamående, var värre innan idag. Halsbränna, rapar, förändrat luktsinne och spända bröst. Kan ju inbilla mig men vem vet.

• MomK

Jag menade såklart september och skrev i fel tråd. Snacka om off...

Svar på tråden BIM Augusti <3