• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Honsomlängtar
    Lycklig37 skrev 2018-08-29 12:25:26 följande:

Ja man får försöka igen. Man blir så psykist utmattad bara varje gång. Jag har lite molande värk.i.äggstockarna som kommer och går.

Har kommit in dålig cirkel just nu, springer på toan stup i kvarten för att kolla så jag inte börjat blöda. Önskar så mycket att få vårat första barn, blir lite jobbigt samtidigt när sambon börjat hoppas pga mensen e försenad
  • Lycklig37
    Honsomlängtar skrev 2018-08-29 12:34:59 följande:

Har kommit in dålig cirkel just nu, springer på toan stup i kvarten för att kolla så jag inte börjat blöda. Önskar så mycket att få vårat första barn, blir lite jobbigt samtidigt när sambon börjat hoppas pga mensen e försenad

Jag gör likadant springer och tittar stup i kvarten. Och min man är deppig efter det negativa testet han vill så gärna bli pappa. Jag hoppas vi är gravida och att testet va för tidigt för oss båda vilket är möjligt.
  • Honsomlängtar
    Lycklig37 skrev 2018-08-29 13:32:47 följande:

Jag gör likadant springer och tittar stup i kvarten. Och min man är deppig efter det negativa testet han vill så gärna bli pappa. Jag hoppas vi är gravida och att testet va för tidigt för oss båda vilket är möjligt.

Hoppas de jag med ?? håller tummarna för oss. Min sambo tjata i början om att inte hoppas, sen nu har han börjat hoppas själv då den e så pass försenad.

Fan kunde inte ens ta mig till jobbet imorse pga illamåendet. Antingen spelar kroppen mig ett spratt eller så är något pågång
  • Honsomlängtar

.?? Va ett hjärta
  • Lycklig37
    Honsomlängtar skrev 2018-08-29 13:37:53 följande:

.?? Va ett hjärta

Vad menar du med hjärta?
  • Honsomlängtar
    Lycklig37 skrev 2018-08-29 13:48:36 följande:

Vad menar du med hjärta?

Texten innan så skrev jag hoppas de jag med och då kom de frågetecken men de va ett hjärta
  • Honsomlängtar

Håller tummarna för dig, får hoppa till september tråden. Nu kom kramperna och det började blöda :(
  • höstlöv123

Jag tog och testade med en till sticka kring lunch idag, och helt klart är jag trög - för jag tog en teststicka till och tänkte ?det kan ju inte bli falska streck på en till sticka?.

Efter andra stickan så tog jag ett CB digital early, eftersom min mens enligt uträkningarna borde komma imorgon.

Men ja, nu verkar det ju onekligen som att den inte tänker komma alls. Så taggad, hoppas allt går bra nu!

Jag hoppas även att alla som inte fått något plus ännu, att ni kommer få en stort plus snart! <3

• Annautanq

BIM +4 nu. Ingen mens men negativt gravtest i måndags, nytt test imorgon tänkte jag. Hoppas hoppas!

• Lycklig37
    Honsomlängtar skrev 2018-08-29 14:10:23 följande:

Håller tummarna för dig, får hoppa till september tråden. Nu kom kramperna och det började blöda :(

Vi ses i septembertråden om jag börjar blöda.

Lycka till i nästa försök. Kram
Svar på tråden BIM Augusti <3