DONALD TRUMP
Jag bara vill säga att jag älskar Donald Trump :)
Jag bara vill säga att jag älskar Donald Trump :)
Han har sannerligen ett högt underhållningsvärde. That's about it.
När du påstått något under våra tidigare diskussioner som visat sig vara felaktigt har du aldrig erkänt misstagen. Bara struntat i att kommentera det och börjat prata om något annat eller fortsatt på samma spår bevisningen till trots. Så gör du även nu. Det är därför jag börjar misstänka att du medvetet presenterar misinformation.
Koldioxid dåligt för mänskligheten? Det är antingen en enorm simplifiering av klimatfrågan eller ett enormt missförstånd. Koldioxid i atmosfären reflekterar värmestrålning tillbaka till jorden. Utan detta fenomen skulle jordens förhållanden mer efterlikna månens. Mer koldioxid ? ökade temperaturer. Det är ett vetenskapligt faktum.
Uppvärmningen har inte avstannat. Läs min källa. Vilken är din källa?
Nej, jag påstod aldrig att det var ett antimuslimskt reseförbud. Läs inlägget igen. Däremot ifrågasatte jag varför Saudi-arabien inte också fått inreseförbud. Det fortsätter du att ignorera.
Däremot kan det vara bra att veta att Trump själv och hans kampanjteam refererat till det hela som ett inreseförbud för muslimer.
http://time.com/4703614/travel-ban-judges-donald-trump-words/
Jag har förstått att du har en extremt liberalistisk åskådning så det förvånar mig inte att du är skeptisk till FN.
Vilken tur att jag inte förordat det då.
Vad som är ett Labilt Psyke är högst en smaksak. Men många hävdar redan att Trumps eftermäle ( om det fortsätter i samma talkt ) kan komma att bli gravt reviderat. Han börjar så smått kunna uppvisa gott resultat. Det är i slutändan detta som gäller. Inte twittrandet.