• PenguinBonBon

DONALD TRUMP

Jag bara vill säga att jag älskar Donald Trump :)

• Svar på tråden DONALD TRUMP
  • PenguinBonBon

För att han har oftast alltid rätt om saker, däremot hillary och barack de är ja ni förstår de har ibland fel om saker

• IceKitten
    PenguinBonBon skrev 2018-07-04 17:11:53 följande:

För att han har oftast alltid rätt om saker, däremot hillary och barack de är ja ni förstår de har ibland fel om saker

Starka och välformulerade argument du har.
  • Konservativ
    PenguinBonBon skrev 2018-07-04 16:47:46 följande:

Jag bara vill säga att jag älskar Donald Trump :)

Han verkar bli en bra president.
  • Dr Love

Han har sannerligen ett högt underhållningsvärde. That's about it.

• Konservativ
    Dr Love skrev 2018-07-04 18:14:18 följande:

Han har sannerligen ett högt underhållningsvärde. That's about it.

Ekonomin på högvarv, diplomatiska framgångar med Nordkorea, skattesänkningar, flera utnämningar till Högsta Domstolen, Demokratiska partiet på knä. Som sagt, ganska bra.
  • PenguinBonBon

Jag kan inte fatta det! :D jag skrev bara denna kommentar eftersom jag skulle se hur många som tycket trump är en idiot ni förstår jag hade fel

• Dr Love
    Konservativ skrev 2018-07-04 18:28:23 följande:
    Ekonomin på högvarv, diplomatiska framgångar med Nordkorea, skattesänkningar, flera utnämningar till Högsta Domstolen, Demokratiska partiet på knä. Som sagt, ganska bra.
    Invald via ryska interventioner i valet, försvagat internationella relationer med flera av USAs allierade, startat handelskrig, gått ur Parisavtalet, förnekar människoorsakad global uppvärmning, sänkt skatter som främst gynnar höginkomsttagare, separerat barn från sina familjer, konsekvent misslyckats med att ersätta ACA, satt in domare i högsta domstolen med målet att inskränka aborträtten, infört reseförbud från många muslimska länder men ej saudi-arabien, backat ur kärnvapenavtalet med Iran.
Svar på tråden DONALD TRUMP