Inlägg från: Anonym (Förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvirrad)

Egentid?

Anonym (Tjej) skrev 2018-07-03 13:33:15 följande:

Då har ni ju riktigt inte inlett en seriös relation än låter det som. Han verkar ju inte så intresserad av dig om han inte gör tid för dig tyvärr. För är man intresserad så hittar man tid.

Ja eller hur. Och dom stackars gångerna han sover hos mig så ligger han hemma i soffan först o kommer till mig vid 21 på kvällen
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (behov) skrev 2018-07-03 15:32:32 följande:

Varför skriver du "man" när det handlar om dig och en specifik person? Man indikerar att det är något generellt och vanligt förekommande, men i själva verket handlar det ju om din och den här mannens relation och den är ju varken generell eller vanligt förekommande utan unik för just er.

Läste andra trådar om det här först.
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-03 15:31:03 följande:

Ja på det sättet hinner man ju inte lära känna varandra. Ni träffas alltså två gånger i månaden? Säger ni att ni är ihop?

Vi träffas korta stunder, kanske äter lunch på veckan å så. En halvtimme hemma nån kväll. Max!

Han vill inte umgås med vänner just. Bara vara hemma själv o tittar på tv
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (yuiop) skrev 2018-07-03 15:09:34 följande:

Det låter mer som en kk-relation än något seriöst. Hur länge har ni träffats? Kanske dags att ta tjuren vid hornen, berätta vad du känner och fråga honom vad han vill?

Spontant gissar jag på att bara dumpa honom vore enklast.

Vi har träffats ett halvår. Från början träffades vi oftare. Jag har berättat hur jag känner. Att jag känner mig bortprioriterad, att jag inte vill ha de så här osv

Men oftast så skrattar han åt mig bara, kanske byter ämne typ
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (yuiop) skrev 2018-07-03 15:09:34 följande:

Det låter mer som en kk-relation än något seriöst. Hur länge har ni träffats? Kanske dags att ta tjuren vid hornen, berätta vad du känner och fråga honom vad han vill?

Spontant gissar jag på att bara dumpa honom vore enklast.

Vi har träffats ett halvår. Från början träffades vi oftare. Jag har berättat hur jag känner. Att jag känner mig bortprioriterad, att jag inte vill ha de så här osv

Men oftast så skrattar han åt mig bara, kanske byter ämne typ
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-03 16:37:44 följande:

Men säger ni att ni är tillsammans? Du svarade inte riktigt på frågan?

Det låter nämligen inte som ett förhållande. Han kanske inte heller ser det som att ni är ihop om ni aldrig pratat om det?

Jo de är vi. Han som ville lägga ut på fb även
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (.) skrev 2018-07-03 16:42:46 följande:

Om han inte bryr sig om hur du känner så är det kanske dags att bryta upp med honom och hitta en ny?

Ja så är det nog, så väldigt tråkigt bara. Varför säger han att han tycker om mig ens
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-03 16:43:44 följande:

Skrattar han åt dig när du vill prata om er relation? Det låter elakt. Vill du verkligen vara ihop med någon dominerar bryr sig om dig?

Om ni nu har en seriös relation så verkar det väldigt skumt att bara ses 2ggr/månad.

Ja han vill bara prata om ytliga saker som man kan prata med nån på jobbet eller i affären typ
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-04 07:27:43 följande:

Vad får du ut av relationen?

Ingenting. Sällskap ibland då.

Jag berättar för honom att jag vill ha mer kärlek o att det inte känns som han är kär i mig. Han försvarar sig inte direkt utan säger mest att vi kan väl bara mysa o att jag ska tycka om honom.

När jag skrev det i ett sms så svarar han ?ok?
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-04 07:51:41 följande:

Varför är du med honom om du inte får det du vill i relationen?

Det va ju så bra från början o jag försöker förklara vad jag vill ha. Tänker väl att det kanske kan bli så som det var igen
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-04 08:11:48 följande:

Tycker du själv att det känns som om han är kär i dig?

Inte ett jävla dugg
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-04 08:43:23 följande:

Du tänker inte att du borde göra slut?

Utifrån vad du berättar så verkar han inte vara någon rolig person för dig att vara med ich er ät förhållande är ju ändå i princip obefintligt.

Jo de gör jag. Men som jag skrev tidigare är jag så rädd o mesig.
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-04 09:00:37 följande:

Var en douche då och bara sluta höra av dig. Låt det rinna ut i sanden.

Du har inget att förlora på att lämna honom för ni träffas då lite och han ger sig inget av det du vill ha.

Jag vet att du har rätt. Hade bara så stora förhoppningar på de här. Blir så jävla ledsen av honom
  • Anonym (Förvirrad)

Får lite tråkiga sms. Korta svar. Han hälsar på, låter mig hälsa på.

Men om jag frågar nåt djupare så vet han inte.

Så jävla halvhjärtat. Jag betyder nog ingenting för honom.

När vi har sex så tar han inte på mina bröst ens. Fast jag har skitfina bröst. Seriöst.

Han pussar mig inte. Bara borrar ner ansiktet i kudden bredvid mig.

Känner mig så äcklig o ful o dålig

• Anonym (Förvirrad)
    Aiyana skrev 2018-07-11 08:36:25 följande:

Vad är det som är så bra med er relation att du självmant väljer att fortsätta med honom? 

Var bra från början. Varför kan ingen bara visa sitt rätta jag med en gång?
Svar på tråden Egentid?