Egentid?
Då har ni ju riktigt inte inlett en seriös relation än låter det som. Han verkar ju inte så intresserad av dig om han inte gör tid för dig tyvärr. För är man intresserad så hittar man tid.
Då har ni ju riktigt inte inlett en seriös relation än låter det som. Han verkar ju inte så intresserad av dig om han inte gör tid för dig tyvärr. För är man intresserad så hittar man tid.
Varför skriver du "man" när det handlar om dig och en specifik person? Man indikerar att det är något generellt och vanligt förekommande, men i själva verket handlar det ju om din och den här mannens relation och den är ju varken generell eller vanligt förekommande utan unik för just er.
Ja på det sättet hinner man ju inte lära känna varandra. Ni träffas alltså två gånger i månaden? Säger ni att ni är ihop?
Det låter mer som en kk-relation än något seriöst. Hur länge har ni träffats? Kanske dags att ta tjuren vid hornen, berätta vad du känner och fråga honom vad han vill?
Spontant gissar jag på att bara dumpa honom vore enklast.
Det låter mer som en kk-relation än något seriöst. Hur länge har ni träffats? Kanske dags att ta tjuren vid hornen, berätta vad du känner och fråga honom vad han vill?
Spontant gissar jag på att bara dumpa honom vore enklast.
Men säger ni att ni är tillsammans? Du svarade inte riktigt på frågan?
Det låter nämligen inte som ett förhållande. Han kanske inte heller ser det som att ni är ihop om ni aldrig pratat om det?
Om han inte bryr sig om hur du känner så är det kanske dags att bryta upp med honom och hitta en ny?
Skrattar han åt dig när du vill prata om er relation? Det låter elakt. Vill du verkligen vara ihop med någon dominerar bryr sig om dig?
Om ni nu har en seriös relation så verkar det väldigt skumt att bara ses 2ggr/månad.
Vad får du ut av relationen?
Varför är du med honom om du inte får det du vill i relationen?
Tycker du själv att det känns som om han är kär i dig?
Du tänker inte att du borde göra slut?
Utifrån vad du berättar så verkar han inte vara någon rolig person för dig att vara med ich er ät förhållande är ju ändå i princip obefintligt.
Var en douche då och bara sluta höra av dig. Låt det rinna ut i sanden.
Du har inget att förlora på att lämna honom för ni träffas då lite och han ger sig inget av det du vill ha.
Får lite tråkiga sms. Korta svar. Han hälsar på, låter mig hälsa på.
Men om jag frågar nåt djupare så vet han inte.
Så jävla halvhjärtat. Jag betyder nog ingenting för honom.
När vi har sex så tar han inte på mina bröst ens. Fast jag har skitfina bröst. Seriöst.
Han pussar mig inte. Bara borrar ner ansiktet i kudden bredvid mig.
Känner mig så äcklig o ful o dålig
Vad är det som är så bra med er relation att du självmant väljer att fortsätta med honom?