• Anonym (.)

Egentid?

Ibland behöver man bara vara ensam. Varför skulle man inte få vara det?

• Anonym (.)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-07-03 12:04:43 följande:

Nu är man ju inte ensam om man orkar umgås med andra. Är det just partnern man behöver vara ifrån?

Inget fler att vilja vara ifrån sin partner lite för att kunna umgås med sina vänner/familj själv. Bara för man har partner, sitter man inte ihop och måste göra allt tillsammans..
  • Anonym (.)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-07-03 12:09:51 följande:

Nej men man behöver inte säga att man måste vara ensam då man egentligen bara inte vill inkludera sin partner i sitt liv

Vad ska man säga istället tycker du?
  • Anonym (.)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-07-03 12:15:15 följande:

Man kan säga att jag orkar inte umgås med dig. Du som person!

Jag vill umgås med andra utan dig

Egentid för mig är när jag gör något själv utan min partner eller barn, antingen ensam eller med någon.
  • Anonym (.)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-07-03 12:44:31 följande:

Om man bor 2 kilometer från varandra och ses en kväll på barnfria veckor så fattar jag inte. Då är

Man väl bara kk?

Fast ärligt så vill jag inte de heller. Har helt tappat intresset när han aldrig har tid med just MIG. Mer än när de ska liggas

Ni kanske ska diskutera detta istället, vad ni är egentligen? Annars får du ju helt enkelt skuta träffa killen och hitta någon som passar sig bättre.
  • Anonym (.)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-07-03 15:45:59 följande:

Vi har träffats ett halvår. Från början träffades vi oftare. Jag har berättat hur jag känner. Att jag känner mig bortprioriterad, att jag inte vill ha de så här osv

Men oftast så skrattar han åt mig bara, kanske byter ämne typ

Om han inte bryr sig om hur du känner så är det kanske dags att bryta upp med honom och hitta en ny?
  • Anonym (.)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-07-03 16:44:12 följande:

Ja så är det nog, så väldigt tråkigt bara. Varför säger han att han tycker om mig ens

Ja, men du förtjänar bättre än honom
Svar på tråden Egentid?