UndrandeSökare skrev 2018-07-08 08:32:51 följande:
Levaxin äter jag 200mikrogram sen länge
Folacin ((folsyra) 5mg sen flera år
D-vitamin, Omega3, och andra vitaminer och mineraler
Trombyl 75mg
Fragmin 5000ie
Kortison 10mg
Intralipid 250ml
Pravidel 3.75 (mot högt Prolaktin)
Har tidigare använt Lutinus och Utrogestan
Nu progesteronsprutor istället
Måste göra LIT och hysto
Tror det är hela listan.
Progynon(östrogentabletter) kan jag inte använda pgr av propprisken vid koagulationssjukdom, så gör insättning i naturlig cykel.
Vilken dos folsyra äter du?
Vilken dag i menscykeln började du äta Trombyl inför dina försök? Eller äter du det alltid dagligen precis som folsyra?
Har du tagit Utrogestan (progesteron som kan tas via munnen) också samtidigt med dina progesteronsprutor ?
Eller endast 2 progesteronsprutor per dag?
Ja, jag hoppas att vi kan få gå i mål 2019, har kämpat i drygt 5 år och haft 6 missfall.
Naturlig cykel, ja, det var ju tur du kan göra det. Jag har ju passerat klimakteriet så jag har ingen mens. Alla behandlingar påskyndade klimakteriet så det gick jag igenom helt obemärkt som gravid och ammande.
Folsyran är väl 5 mg per piller och en om dagen- tills de var slut, tar bara de vanliga nu. Trombylen har jag börjat med före FET, minns inte exakt när.
Utrogestan har jag bara tagit i en testcykel före nån insättningscykel. Prolutex var Tjeckien först med så den var alldeles ny när jag provade första gången. Det ska egentligen räcka med en per dag, men de ökade till två när jag inte blev gravid.
Det tog drygt 10 år för oss att få barn så kämpandet förstår jag verkligen! Men skam den som ger sig- ni ska ha barn ni med!