Inlägg från: Emmissara |Visa alla inlägg
  • Emmissara

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Ettlitetsyskon skrev 2018-07-10 08:28:26 följande:

Välkommen alla nya, vi har startat en fb för dom med bf i mars. Om ni vill vara med kan ni kontakta mig via pm här går även bra att kontakta jappe. Skicka ett pm med namn samt hur ni ser ut på fb bilden då man måste bli vänner på en för att bli tillagd i en privat/hemlig grupp

Har skickat pm till dig.

Plussade idag med mitt andra barn, är beräknad runt den 24-26 mars enligt NC och FF.
  • Emmissara
    Meej skrev 2018-07-10 19:05:20 följande:

Måste man vara vänner? Jag startade ett privat/hemligt evenemang inför min systers fruhippa och behövde inte lägga till de andra för at bjuda in dem. Det hade varit lite väl avslöjade att plötsligt bli vän med alla hennes vänner..! : ) Men att bli vän med en annan avslöjar ju kanske inte lika mycket att man har hemligheter för sig.. : )

Det går att lägga till via den email du har ditt fb konto kopplat till.
  • Emmissara
    Frökenglad skrev 2018-07-10 21:54:34 följande:

Hallå!

Plussade igår, är i vecka 5 (4+3) idag.

Blir 23 år på måndag och detta blir andra barnet :) har en son på 9 månader :)

Vi vill ha två barn och tätt :D

Jag mår som vanligt.. liiite mer irriterad än vanligt och väldigt trött men dock bara mitt på dagen :) pytte lite molvärk i magen ibland :)

grattis till plusset, jag är också 23 år, har en dotter på 14 månader och väntar nu mitt andra barn. Vi vill också bara ha 2 barn och ganska tätt :D 
  • Emmissara
    Hln skrev 2018-07-11 11:31:34 följande:

Hej!

Nu hakar jag också på här. Fyller 30 år i år, tog ut min spiral i slutet på april och plussade i början på juli. Jag har en extrem barnlängtan och detta känns helt fantastiskt. Samtidigt som jag givetvis också är livrädd att det inte ska gå vägen.

Jag vill gärna gå med i fb-gruppen. Vem skulle man kontakta för att bli medlem?

Du kan skicka pm till mig så kan jag lägga till dig i gruppen :)
  • Emmissara
    jessikutt skrev 2018-07-21 21:31:34 följande:

Hej, jag vill gärna bli inbjuden i gruppen på Facebook :) jag plussade för några dagar sen och är nu i vecka 6(5+0). Har bf den 22 Mars. Har ett barn sen tidigare, som idag är 10 månader gammal.

Så sjukt hur olika det kan vara, första barnet tog närmar 6 år att få, där mellan 3 missfall och ett ivf försök. Denna graviditet tog 6 månader(efter att vi började ha sex efter fl igen) och vi försökte inte ens, fick till det en gång förra månaden och vips är vi gravida. Sån lycka! :D

I alla fall, fb grupp. Jag heter Jessica Berggren där, lägger till min profilbild här nedan så ni ser vem som är jag :)

Hej och grattis till plusset.

Jag har också bf den 22 mars

Har lagt till sig som vän
  • Emmissara
    Papperstrassel skrev 2018-08-06 20:59:41 följande:

Hej :)

Bf 22 mars här, andra barnet, dottern fyller 4 i september. Bor utanför göteborg med man och barn. Är gärna med i gruppen också :)

Grattis :D

Bara att skicka pm till mig med din mail som är kopplad till din fb så lägger jag till dig
  • Emmissara
    Ninnis01 skrev 2018-08-16 11:40:30 följande:

Hur kommer man med i fbgruppen?

Wallin skrev 2018-08-16 11:57:36 följande:

Får man vara med här :)

Bara att skicka pm till mig med mailen som är kopplad till er fb
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019