Inlägg från: Frökenglad |Visa alla inlägg
  • Frökenglad

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Hallå!

Plussade igår, är i vecka 5 (4+3) idag.

Blir 23 år på måndag och detta blir andra barnet :) har en son på 9 månader :)

Vi vill ha två barn och tätt :D

Jag mår som vanligt.. liiite mer irriterad än vanligt och väldigt trött men dock bara mitt på dagen :) pytte lite molvärk i magen ibland :)

• Frökenglad
    Frökenglad skrev 2018-07-10 21:54:34 följande:

Hallå!

Plussade igår, är i vecka 5 (4+3) idag.

Blir 23 år på måndag och detta blir andra barnet :) har en son på 9 månader :)

Vi vill ha två barn och tätt :D

Jag mår som vanligt.. liiite mer irriterad än vanligt och väldigt trött men dock bara mitt på dagen :) pytte lite molvärk i magen ibland :)

Åh juste! BF 15 mars :)
  • Frökenglad
    Emmissara skrev 2018-07-10 23:09:05 följande:

grattis till plusset, jag är också 23 år, har en dotter på 14 månader och väntar nu mitt andra barn. Vi vill också bara ha 2 barn och ganska tätt :D 

Tack åh grattis dig med :D vad kul :D
  • Frökenglad
    Yasi skrev 2018-07-11 17:09:30 följande:

Grattis... jag är ocksp på v.5 (4 + 3) BF den 18:e Mars hihigih. Plussade för 5 dagar sedan ????.

Just nu har jag innnngenting föruttom humörsvänningar haha. Stackars min man. Är 29 år och det kommer vara mitt första barn.

Tack och grattis till dig med :D haha samma här.. men än är det inget mot förra grav och humöret då hahah.. inget illamående än här heller eller något annat.. lite trött i perioder bara men går övers efter ett tag.. förra grav kräktes jag så mycket att jag gick ner 8kg i början.. gick över någon gång runt v14 men kommer ihåg att jag kräktes någon gång runt v18 ocskå men det var sista gången :) usch fy!! Hoppas på att slippa det denna gången!
  • Frökenglad
    Kakan0 skrev 2018-07-15 08:59:54 följande:

Nu ska jag till gynakuten, fortsatt bruna flytningar och lite ont, fick tjata för att få komma in. Får se om det är ännu ett missfall, nästan inställd på det.

Hur gick det idag för dig? <3
  • Frökenglad
    Kakan0 skrev 2018-07-15 20:55:05 följande:

Det syntes bra aktivitet och hjärtslag, hon kunde se en 14 mm lång bebis, läkaren kändes väldigt kall och stressad. Hann inte fråga så mycket men min man fick se lilla hjärtat slå. Har haft fortsatt blodblande lite ljusare flytningar ikväll, ska nästa måndag på vul hos min egen barnmorska då. Hoppas det slutar blöda snart man blir ju knäpp. Tycker ändå mina symptom är borta eller om det

är inbillning:(

Vad skönt att det ändå såg bra ut därinne! Håller tummarna att det bara är sådana blödningar vissa gravid har även fast det är en helt normal graviditet :)
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019