Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
Hej hej :)
Joinar gärna denna gruppen med ren glädje. Plussade för 1 vecka sedan och väntar bebis i mitten av Mars.
Ska bli kul att följas åt i 9 månader
Hej hej :)
Joinar gärna denna gruppen med ren glädje. Plussade för 1 vecka sedan och väntar bebis i mitten av Mars.
Ska bli kul att följas åt i 9 månader
Jag håller mig anonym ett tag till. Mitt 4:e barn och denna gången tänkte jag hålla de hemligt tills vi får veta könet. Jag har 3 pojkar sen tidigare. 14 år, 7 år och 3 år. Jag upplever att de känns lite ?tabu? att få ett barn till. Som att man måste ursäkta sig på nåt sätt att vilja ha en sista. Varför ska egentligen andra få ha åsikter om en såhär privat sak? Sorglig.
Men men, mannen ville hemskt gärna ha en till. Jag velade och kände ?nu eller aldrig?, så de fick bli nu
Ang illamåendet. Herremingud. Önskar för allt i världen att denna gången ska bli - om så bara lite - lättare så är jag glad.
Med alla mina har jag vrååålspytt dygnet runt i nästan 10 veckor. Jag kan inte ens bara tänka på en big Mac så spyr jag - av bara tanken. All matdoft, alla parfymer, lukten av våt asfalt, tanken på hur min mans deo luktar..så kaskadspyr jag direkt. Så fruktansvärt tyngt har de varit. Folk på stan som stirrat ihjäl sig när man står där i spyr i busken. Inte ens smaksatt Loka klarade jag av - den hade en doft. Helt galet.
Såå - om jag så bara kan tänka på mat utan att spy skulle jag bli nöjd, haha!
Är i vecka 5+0 nu och varje gång har illamåendet slagit till i mitten av vecka 6.. huuua!