Anonym (Tredje barnet) skrev 2018-07-01 23:17:42 följande:
Haha ja mindre kul :) Magen är rätt uppsvälld så orkar inte ens ha byxor jag måste knäppa. Känns lite som att det börjar bli lite bättre (blir direkt rädd för mf då dock)
Men vågar inte lita på magkänslan riktigt, blev rätt omkull kastad av utomkvedets. Trodde inte det var möjligt efter att man fått två barn. Och båda graviditeterna innan var väldigt lättsamma. Men var ju 8 år sen sist så mkt har väl hunnit hända i kroppen.
Har berättat för de absolut närmsta kompisarna, tänkte vänta sen till tidigast efter att vi fått besked. Känns som 100 år till dess.
Hur har du gjort?
Ja det måste ju verkligen ha känts overkligt. Lite mer som en chock kan jag tänka mig? Vad skönt att de tidigare graviditeterna var lättsamma. Försök att njut (även fast man blir lite nojig) så kommer det säkert visa en liten plutt på vul! Hehe, vad skojigt med byxorna.
Ja, jag håller med om att det känns som tusen år. Man vill ju bara skrika ut till hela världen eftersom man är så glad och förväntansfull. Har berättat för min syster och närmsta vänner och sen tänker jag efter kub att vi kommer gå ut med det offentligt med någon liten söt bild ifrån kub-testet där i vecka 12. Längtar så tills dess!