Inlägg från: elsakarlsson06 |Visa alla inlägg
  • elsakarlsson06

Hur blir jag av med en kille på bästa sätt

Pripps Vichy skrev 2018-06-05 10:56:59 följande:

Som jag ser det är det tjejer som ger killen falska förhoppningar som saknar empati och respekt. Även killar som beter sig så mot tjejer, för att vara "feministiskt" korrekt.

Tjejen ifråga förtjänade det, eftersom jag inte var den förste kille hon hade ingett falska förhoppningar. Det visade sig att det rykte jag spred om henne också var sant. Idag är hon dock en städad och anständig kvinna som levt med sin nuvarande man i snart 20 år. Så det finns hopp, även för de förtappade :)

Den ända som är tappad är du, en kyss på fyllan är långt ifrån falska förhoppningar. Väx upp å inse att tjejen helt enkelt inte ville ha dig, jag förstår varför ;)
  • elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 17:24:50 följande:

Det är ni unga som är vilsna och inte vet vad kärlek är. Ni vill bara ha den kroppsliga bekräftelsen. Helst av så många som möjligt.

Är de ett brott när man e 18 då? Kommer knappast gifta mig med med min tonårspojkvän eller nån jag träffar på krogen. Du säger alltså att tjejer inte ska kyssa eller ligga med en kille förens man blir kär och vill leva med den personen resten av sitt liv, aaa du verkar jävligt modern.

Är de 1918 eller 2018? Jag kanske är lite vilse fram i tiden. Du är ju trots allt man å har trots allt rätt......

Patetisk individ, undrar verkligen vad som gick fel i din uppväxt asså
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-05 17:28:06 följande:

Jo det är samma falska ryktesspridning men nu var det en person som kallade dig patetisk och hur patetiska metoo-kvinnorna (vilket säkert många av dem är) än är gör det dig inte mindre patetisk i den personens ögon.

Förlåt men sök upp synonymer på ordet patetisk så får du upp en förklaring av pripps vichy, killen förstörde en tjejs gymnasieår för att han inte fick ett andra hångel, men de e ju lungt han e man så han kan ju omöjligt gjort något fel.

Det ända patetiska med metoo är männen som satt den jävla stämpeln på 9/10 kvinnor. Spyr verkligen på er fyfan asså.
  • elsakarlsson06
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-05 21:45:21 följande:

Är de ett brott när man e 18 då? Kommer knappast gifta mig med med min tonårspojkvän eller nån jag träffar på krogen. Du säger alltså att tjejer inte ska kyssa eller ligga med en kille förens man blir kär och vill leva med den personen resten av sitt liv, aaa du verkar jävligt modern.

Är de 1918 eller 2018? Jag kanske är lite vilse fram i tiden. Du är ju trots allt man å har trots allt rätt......

Patetisk individ, undrar verkligen vad som gick fel i din uppväxt asså

Sen får vi ju Inte lägga till att en kille är ?mäktig? om den drar hem en tjej från krogen men drar en tjej hem en kille aaa då e man helt plötligt en slampa å de gjorde de helt plötligt okej att rent av mobba tjejen då.
  • elsakarlsson06

Det är tragiskt vart världen är Påväg, bara i denna tråden ser man hur kvinnor värderas mindre än män, fyfan asså ni borde skämmas.

Jävla män

• elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-06 17:22:34 följande:

Ingenstans i världen har det kvinnor så bra som i Sverige. Ändå är det svenska kvinnor som gnäller mest. Det är ju rätt märkligt.

Driver du??? Här i bara DENNA TRÅDEN går för de mesta män emot kvinnor för att det är fel för tjejer att hångla på krogen men det är inte fel för killar att göra det. SNÄLLA ANVÄND DIN HJÄRNA
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-06 19:34:19 följande:

Men det innebär inte att svenska kvinnor inte har det jävligt bra om man jämför med övriga världen. Inte heller behöver det nödvändigtvis innebära att inte många svenska kvinnor ändå är lättkränkta och gnälliga.

Ja men visst vi har de bättre än omvärlden men de är FORTFARANDE INTE BRA och nej vi är inte lättkränkta ni är bara jävligt respektlösa, vilket ni bara visar mer å mer i denna tråden
  • elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-06 20:13:00 följande:

Men snälla nån, lilla gumman, räkna till 10 och andas lugnt innan du svarar. Jag personligen gillar inte sexuell lösaktighet i någon form, vare sig det är killar eller tjejer som ägnar sig åt det. Du lever som du vill, självklart, men låt mig få ha rätt att ha en åsikt om beteendet.

Du har rätt å ha en åsikt men vem gav dig rätten att sprida falska rykten om en tjej och behandla en människa som du gjorde.
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-07 01:49:05 följande:

Allt är inte hundra procent bra nej, det håller jag med om. Men då på kan man klaga på det man tycker att är fel på ett förnuftigt och sansat sätt som är rimligt för det man klagar på - alltså så att det inte blir överdrivet mycket klag i förhållande till det man klagar på. Med andra ord måste man inte springa runt och yla och störtböla över små skitbagateller - som vissa lättkränkta tjejer och kvinnor gör. Ett gott exempel på några som är respektlösa är just såna lättkränkta, gnälliga och blödiga fjollor - de är vedervärdigt respektlösa gentemot de tjejer och kvinnor som verkligen råkat allvarligt illa ut till följd av förtryck, sexuella trakasserier, övergrepp, våldtäkt osv.

Tänker inte ens svara mer för det är så tydligt hur hjärndöda ni är
  • elsakarlsson06
    Pissarro2 skrev 2018-06-07 02:06:43 följande:

Jag har t ex inte skrivit något illa om kvinnor i den här tråden, så skriv då inte att "ni är respektlösa" för det gäller inte alla. Men du har aldrig brytt dig om att svara på mina inlägg så mina åsikter verkar inte väga så högt?

Har inte svarat på dina inlägg för du har inte som dessa 2 andra skrivit respektlösa och korkade saker
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-07 10:22:24 följande:

Usch vad vidrigt du uttrycker dig, men nåväl det säger ju mycket om dig

Ni uttrycker ju er vidrigare? Hade aldrig reagerat såhär om ni betett er bra
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-07 17:33:31 följande:

Jag uttrycker mig väl för i helvete inte vidrigare..!!? Inte han andre heller vad jag har märkt...

Blanda ihop er sry.

Står för att du inte sagt nåt dumt, medans han andra är största idioten jag stött på
Svar på tråden Hur blir jag av med en kille på bästa sätt