Hur blir jag av med en kille på bästa sätt
Dehär är så löjligt att jag ens måste vända mig hit för hjälp men de är såhär att jag träffade en kille på en utekväll, vi pussades kanske 10 sekunder då båda va väldigt fulla å inget konstigt med att man kysser nån på en utekväll direkt.
Efter de har vi setts 3 gånger ute på samma klubb och nu är problemet att han faktiskt ÄR KÄR I MIG, och detta har han sagt själv.
Som person är han väldigt upp i luften, skriker mycket, lite pinsam, många drar sig undan oss för han hänger efter ute HELA TIDEN osv men inte blyg alls men bara väldigt osäker och därför hörs han och syns han mest, om de går ihop.
Mitt problem nu är att han UTAN ATT JAG FRÅGAR köper drink på drink på drink och även till mina kompisar, han påpekar att han inte vill ha något i utbyte för de och ja bara tackar, när jag sedan bara pratar eller kanske dansar med någon annan stirrar han argt och går sedan där ifrån, då känner jah mig skyldig att gå efter och trösta, oså blir de en ond cirkel å detta går runt å runt varje (ursäkta) jävla utekväll.
Det är också väldigt obehagligt då han alltid lämnat sina komposar, går med mig och mina och hänger med killarna vi hänger med och alltid när jag står å dansar eller bara har en konversation med en annan känner jag hans stirrblick på flera meters avstånd vilket gör mig så obekväm.
Ett annat problem är att han spottar när han pratar och därför vill jag inte stå så nära och prata med han, han får
Gärna umgås med oss i grupp men det blir för jobbigt när han stirrar så grovt och köpa drinkar, ge mig dåligt samvete och sätta på sig en offerkofta. Han sätter sig själv i den situationen och lägger de sen på mig.
Hur ska jag säga till han på bästa sätt? Jag har sagt att jag inte är över mitt ex, att jah inte vill ha något med nån, att jag är ute för att ha kul och att han drar ner på stämning så fort jag tittar bort och jag tycker nästan det är lite läskigt att han utvecklat sånna starka känslor efter bara 3 utekvällar. Har jag en stalker på g typ?
Vad bör jag göra?