Inlägg från: Pripps Vichy |Visa alla inlägg
  • Pripps Vichy

Hur blir jag av med en kille på bästa sätt

Så typiskt fjortisbeteende att hångla upp en kille för att sedan inte vilja ha med honom att göra. Och så skylla på att man var full.

• Pripps Vichy
    Totinona11 skrev 2018-06-03 20:11:22 följande:
    Jaha? Hur löste detta problemet med att killen är en stalker? Men vad storsint av dig att skuldbelägga TS. Eller inte, riktigt jävla svinigt faktiskt.
    Tro det eller ej, men även kvinnor har ett ansvar för hur de beter sig. TS kanske under kyssandet gav honom signaler om att hon ville ha honom, just då. Och killen ifråga kanske är den känsliga typen som inte kan ta ett avvisande bara sådär efter att ha hånglat.

• Pripps Vichy
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-03 22:26:15 följande:
    Problemet är ju att han ni inte kan låta verken mig eller mina vänner vara? Han frågar vakter osv om vi är inne på klubben vissa helger och ska alltid leta upp oss

Och antingen stå och stirra i ett hörn efter oss hela kvällen eller gå med vart vi än går. Han ville med in på tjejtoan en gång, andra gånger väntar han utanför. Andra killar jag har hånglat med ute kunde inte bry sig mindre om

vart jag går å festar å vad jag gör nu.
    Killar, precis som tjejer, är olika känsliga. Du har haft "oturen" att stöta på en känsligare variant. Alla killar köper inte det där med att först bli upphånglade på fyllan för att sedan bli ignorerade. Det är ett ganska typiskt beteende för unga tjejer tyvärr. Men lycka till att försöka bli av med honom. Har man tagit fan i båten får man ro honom i land, heter det ju.

• Pripps Vichy

Var ju själv känslig och osäker som kille i min ungdom. Blev en gång upphånglad på fyllan av en riktigt het tjej och vi hade en väldigt fin och het stund tillsammans, och jag ville ha henne till varje pris. Senare bara försökte hon ignorera mig, och jag fick inget svar på vad det var som var fel, när vi hade haft det så fint innan. Jag lät det bero, men straffade henne genom att sprida ut att hon var världens luder som låg med en ny kille varje helg och säkert hade könssjukdomar, vilket gjorde att en del av hennes vänner och andra tog avstånd från henne. Jag ångra inte att jag gjorde det än idag. Beter man sig som skit ska man ha skit tillbaks.

• Pripps Vichy
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-04 12:23:59 följande:
    Du är helt jävla dum i huvudet, jävla skräp asså. Killar kan alltså ligga runt å hålla på men hånglar en tjej med en kille så är man helt plötsligt bunden???? Killar som du är vidriga och jag förstår varför ingen jävla tjej vill vara i närheten av er. Hon betedde sig inte som skit ett dugg. ETT HÅNGEL ÄR ETT HÅNGEL OCH INGET MER!!!! Äckliga svin du har säkert nt ens haft en flickvän än för du är så jåvla störd. Fråga dina föräldrar om dom kanske råkade tappa dig när du föddes för nåt i din hjärna stämmer inte till
    Oj, det var ord och inga visor. Där trampade jag visst på en öm tå. Men din reaktion säger allt om vad för sorts person du är. Visste på förhand att du skulle reagera ungefär såhär. Kanske är jag synsk.

• Pripps Vichy
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-04 12:23:59 följande:
    Du är helt jävla dum i huvudet, jävla skräp asså. Killar kan alltså ligga runt å hålla på men hånglar en tjej med en kille så är man helt plötsligt bunden???? Killar som du är vidriga och jag förstår varför ingen jävla tjej vill vara i närheten av er. Hon betedde sig inte som skit ett dugg. ETT HÅNGEL ÄR ETT HÅNGEL OCH INGET MER!!!! Äckliga svin du har säkert nt ens haft en flickvän än för du är så jåvla störd. Fråga dina föräldrar om dom kanske råkade tappa dig när du föddes för nåt i din hjärna stämmer inte till
    Dessutom tycker jag inte om dagens lössläppta unga som bara hånglar och knullar runt utan att det betyder något. Det är ju rent äckligt, om jag också får vara lite offensiv i mina åsikter. Ingen respekt för kärlek och känslor alls. Allt ska bara vara kroppsligt och slemhinnegnidning. Djupt tragiskt.

• Pripps Vichy
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-05 10:30:04 följande:
    Driver du? Har all rätt i världen å reagera såhär. Du är en hemsk människa som totalt saknar empati och respekt. Förlåt men tror din omgivning hade mått bättre om du kanske bara imte fanns. Jävla idiot du kan nt ens tänka dig hur dåligt den tjejen måste mått efter ditt lilla patetiska raseriutbrott när dina fula känslor inte blev besvarade
    Som jag ser det är det tjejer som ger killen falska förhoppningar som saknar empati och respekt. Även killar som beter sig så mot tjejer, för att vara "feministiskt" korrekt.

Tjejen ifråga förtjänade det, eftersom jag inte var den förste kille hon hade ingett falska förhoppningar. Det visade sig att det rykte jag spred om henne också var sant. Idag är hon dock en städad och anständig kvinna som levt med sin nuvarande man i snart 20 år. Så det finns hopp, även för de förtappade :)

• Pripps Vichy
    Pissarro2 skrev 2018-06-05 11:07:12 följande:
    Tror du bara för att man hånglar med någon en kväll att det betyder att man vill ha personen senare? Hångel på fylla är väl inget mer än just det, ganska känslolöst för det mesta.
    Har alltid tyckt att det är äckligt med folk som hånglar/knullar runt utan att vilja något seriöst.

• Pripps Vichy
    Nimzay skrev 2018-06-05 10:59:31 följande:
    Fast; förtjänade hon verkligen att bli ogillad av en massa människor för att hon gav dig falska förhoppningar...? Håller med om att det är rätt nedrigt att ge falska förhoppningar, men ändå liksom...
    Så här långt i efterhand kan jag väl tycka att det var lite överdrivet grymt gjort, men jag tror det kan vara en bra läxa för både lösaktiga tjejer och killar att de får veta vad de håller på med och hur folk ser på sådant beteende. Samt kanske det även blir en räddning för de som hade tänkt få en person i säng att undgå att få könssjukdomar, när de vet att många har varit där nere och nosat..

• Pripps Vichy
    Pissarro2 skrev 2018-06-05 12:04:41 följande:
    Ha inte sex med folk på fyllan överhuvudtaget kanske är en ännu bättre lärdom? Då slipper man såna lösaktiga personer helt och hållet.
    Word!

• Pripps Vichy
    snygglena skrev 2018-06-05 13:08:01 följande:
    Ja, skriver man nåt så genompuckat så är det ganska enkelt att räkna ut reaktionen, har nog inte jättemycket med att vara synsk att göra. Och du är dessutom stolt över att du har spridit falska elaka rykten om en tjej för att hon inte var intresserad. Oh my god, vilken liten patetisk sate du är.
    Tja, Metoo-kvinnor gillar ju att sprida falska rykten om män som ingen kan kontrollera om det är sant eftersom det skedde för många år sedan. Det tycker jag är patetiskt om något.

• Pripps Vichy
    Nimzay skrev 2018-06-05 13:35:22 följande:
    Fast nu handlar ju inte tråden om metoo-kvinnor...
    Nej, men för att ta en jämförelse.

• Pripps Vichy
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-05 14:48:10 följande:
    Den ända som är tappad är du, en kyss på fyllan är långt ifrån falska förhoppningar. Väx upp å inse att tjejen helt enkelt inte ville ha dig, jag förstår varför ;)
    Det är ni unga som är vilsna och inte vet vad kärlek är. Ni vill bara ha den kroppsliga bekräftelsen. Helst av så många som möjligt.

• Pripps Vichy
    Nimzay skrev 2018-06-05 17:24:44 följande:
    Ja fast det var en ganska irrelevant jämförelse tycker jag
    På vilket sätt? Är det inte samma falska ryktesspridning?

• Pripps Vichy
    snygglena skrev 2018-06-05 17:02:38 följande:
    BAM! Där fick jag allt! ....Eeeeller så bytte du helt plötsligt ämne. Snygg retorik....
    Nej, jag gjorde en relevant jämförelse. Det är tillåtet i diskussioner/debatter.
  • Pripps Vichy
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-06 11:36:43 följande:

Det är tragiskt vart världen är Påväg, bara i denna tråden ser man hur kvinnor värderas mindre än män, fyfan asså ni borde skämmas.

Jävla män

Ingenstans i världen har det kvinnor så bra som i Sverige. Ändå är det svenska kvinnor som gnäller mest. Det är ju rätt märkligt.

• Pripps Vichy
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-06 19:24:01 följande:
    Driver du??? Här i bara DENNA TRÅDEN går för de mesta män emot kvinnor för att det är fel för tjejer att hångla på krogen men det är inte fel för killar att göra det. SNÄLLA ANVÄND DIN HJÄRNA
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-06 19:24:01 följande:
    Driver du??? Här i bara DENNA TRÅDEN går för de mesta män emot kvinnor för att det är fel för tjejer att hångla på krogen men det är inte fel för killar att göra det. SNÄLLA ANVÄND DIN HJÄRNA
    Men snälla nån, lilla gumman, räkna till 10 och andas lugnt innan du svarar. Jag personligen gillar inte sexuell lösaktighet i någon form, vare sig det är killar eller tjejer som ägnar sig åt det. Du lever som du vill, självklart, men låt mig få ha rätt att ha en åsikt om beteendet.

Svar på tråden Hur blir jag av med en kille på bästa sätt