Hur blir jag av med en kille på bästa sätt
Så typiskt fjortisbeteende att hångla upp en kille för att sedan inte vilja ha med honom att göra. Och så skylla på att man var full.
Så typiskt fjortisbeteende att hångla upp en kille för att sedan inte vilja ha med honom att göra. Och så skylla på att man var full.
Var ju själv känslig och osäker som kille i min ungdom. Blev en gång upphånglad på fyllan av en riktigt het tjej och vi hade en väldigt fin och het stund tillsammans, och jag ville ha henne till varje pris. Senare bara försökte hon ignorera mig, och jag fick inget svar på vad det var som var fel, när vi hade haft det så fint innan. Jag lät det bero, men straffade henne genom att sprida ut att hon var världens luder som låg med en ny kille varje helg och säkert hade könssjukdomar, vilket gjorde att en del av hennes vänner och andra tog avstånd från henne. Jag ångra inte att jag gjorde det än idag. Beter man sig som skit ska man ha skit tillbaks.
Det är tragiskt vart världen är Påväg, bara i denna tråden ser man hur kvinnor värderas mindre än män, fyfan asså ni borde skämmas.
Jävla män