Inlägg från: Nimzay |Visa alla inlägg
  • Nimzay

Hur blir jag av med en kille på bästa sätt

Pripps Vichy skrev 2018-06-03 07:34:52 följande:

Så typiskt fjortisbeteende att hångla upp en kille för att sedan inte vilja ha med honom att göra. Och så skylla på att man var full.

Fast nu kan ju killar faktiskt hålla på och bete sig typ exakt sådär även utan att man hånglar upp dem eller flörtar med dem alls, så det måste ju tvunget inte vara ts som är "felet" i detta fallet utan det kan ju snarare vara så att den här killen är sådär helt enkelt - utan att ts alls verkat seriös eller övertygande i sitt upphånglande.
  • Nimzay
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-04 12:23:59 följande:
    Du är helt jävla dum i huvudet, jävla skräp asså. Killar kan alltså ligga runt å hålla på men hånglar en tjej med en kille så är man helt plötsligt bunden???? Killar som du är vidriga och jag förstår varför ingen jävla tjej vill vara i närheten av er. Hon betedde sig inte som skit ett dugg. ETT HÅNGEL ÄR ETT HÅNGEL OCH INGET MER!!!! Äckliga svin du har säkert nt ens haft en flickvän än för du är så jåvla störd. Fråga dina föräldrar om dom kanske råkade tappa dig när du föddes för nåt i din hjärna stämmer inte till
    Fast vart vill du komma med att skriva så taskiga saker? Lugna dig tack
  • Nimzay
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-04 13:32:21 följande:
    Helt seriösr vad är de för fel på människor? Förstår du inte hur dåligt den tjejen måste ha mått för de han gjorde över att hon inte ville hålla på med han igen? Killen kan ju uppenbarligen inte ta ett nej å han kände troligen då att tjejen var skyldig att ge han uppmärksamhet eftersom att han blev så arg? Sen hade jag inte reagerat om han istället skrev att han ångra sig men nu gör han ju inte. Jag HATAR killar som inte kan ta ett nej och som blir arga på tjejen när deras känslor inte blir besvarade. Sen att han spred falska rykten om tjejen dessutom är de fulaste jag hört och det är så jävla typiskt testropojkbetende och de säger en del om han. Vart jag vill komma är att han ska må dåligt å få sämre självkänsla av de ja skrivit ( för de stämmer de ja skrivit) precis som han fick den tjejen att må dåligt.

Du är säkert själv man å blir troligen dissad varje helg av tjejer och därför försvarar du han.
    Jag är ingen man utan jag är själv tjej och jag håller för övrigt inte med Pripps Vichy och det har jag skrivit till honom tidigare i tråden. Har själv varit i liknande situationer som du så jag vet hur killar kan bete sig. Men jag ser ändå ingen mening med att ösa ur sig en massa ilsket hat mot Pripps på det sättet. Varför inte skriva hur du tycker till honom på ett mer moget och seriöst sätt liksom? Sen kan faktiskt andra ta åt sig av det du skrev och också få sämre självkänsla och må dåligt och inte bara just han i så fall, och det är väl onödigt.
  • Nimzay
    Pissarro2 skrev 2018-06-04 15:16:51 följande:
    Den här killen verkar ju vara ett psykfall! 
    En puckad stolle verkar han vara iaf, ja Solig
  • Nimzay
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 07:52:17 följande:
    Dessutom tycker jag inte om dagens lössläppta unga som bara hånglar och knullar runt utan att det betyder något. Det är ju rent äckligt, om jag också får vara lite offensiv i mina åsikter. Ingen respekt för kärlek och känslor alls. Allt ska bara vara kroppsligt och slemhinnegnidning. Djupt tragiskt.
    Där kan jag faktiskt hålla med dig en del. Men dock kan du ju inte utgå ifrån att ts är exakt så.
  • Nimzay
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-05 10:30:04 följande:
    Driver du? Har all rätt i världen å reagera såhär. Du är en hemsk människa som totalt saknar empati och respekt. Förlåt men tror din omgivning hade mått bättre om du kanske bara imte fanns. Jävla idiot du kan nt ens tänka dig hur dåligt den tjejen måste mått efter ditt lilla patetiska raseriutbrott när dina fula känslor inte blev besvarade
    Nja, att bli så rasande och skriva såna saker som du skrev i tidigare inlägg var ingen precis nån mogen eller respektfull reaktion. Ditt sätt att skriva på där saknade i så fall också empati och respekt (alltså i tidigare inlägg - inte i det jag svarar på nu).  

Obestämd
  • Nimzay
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-05 10:33:03 följande:
    Du har ju ingen aning om vem jag är så tycker du ska se om du har några hjärnceller kvar innan du skriver. Haft flera pojkvänner jag brytt mig om så förlåt om jag inte kommer bli tillsammans med en kille jag träffat 3 gånger

På utekvällar, ofrivilligt dessutom.

Kanske bäst stt du börjar sprida rykten om mig då eftersom att en tjej som säger nej till en kille är respektlös och förtjänar de enligt dig
    Här låter du däremot vettig och sansad. Fortsätt så, så kommer du längre! <3
  • Nimzay
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 10:56:59 följande:
    Som jag ser det är det tjejer som ger killen falska förhoppningar som saknar empati och respekt. Även killar som beter sig så mot tjejer, för att vara "feministiskt" korrekt.

Tjejen ifråga förtjänade det, eftersom jag inte var den förste kille hon hade ingett falska förhoppningar. Det visade sig att det rykte jag spred om henne också var sant. Idag är hon dock en städad och anständig kvinna som levt med sin nuvarande man i snart 20 år. Så det finns hopp, även för de förtappade :)
    Fast; förtjänade hon verkligen att bli ogillad av en massa människor för att hon gav dig falska förhoppningar...? Håller med om att det är rätt nedrigt att ge falska förhoppningar, men ändå liksom...
  • Nimzay
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 13:20:06 följande:
    Tja, Metoo-kvinnor gillar ju att sprida falska rykten om män som ingen kan kontrollera om det är sant eftersom det skedde för många år sedan. Det tycker jag är patetiskt om något.
    Fast nu handlar ju inte tråden om metoo-kvinnor...
  • Nimzay
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 17:23:19 följande:
    Nej, men för att ta en jämförelse.
    Ja fast det var en ganska irrelevant jämförelse tycker jag
Svar på tråden Hur blir jag av med en kille på bästa sätt