Inlägg från: elsakarlsson06 |Visa alla inlägg
  • elsakarlsson06

Hur blir jag av med en kille på bästa sätt

Dehär är så löjligt att jag ens måste vända mig hit för hjälp men de är såhär att jag träffade en kille på en utekväll, vi pussades kanske 10 sekunder då båda va väldigt fulla å inget konstigt med att man kysser nån på en utekväll direkt.

Efter de har vi setts 3 gånger ute på samma klubb och nu är problemet att han faktiskt ÄR KÄR I MIG, och detta har han sagt själv.

Som person är han väldigt upp i luften, skriker mycket, lite pinsam, många drar sig undan oss för han hänger efter ute HELA TIDEN osv men inte blyg alls men bara väldigt osäker och därför hörs han och syns han mest, om de går ihop.

Mitt problem nu är att han UTAN ATT JAG FRÅGAR köper drink på drink på drink och även till mina kompisar, han påpekar att han inte vill ha något i utbyte för de och ja bara tackar, när jag sedan bara pratar eller kanske dansar med någon annan stirrar han argt och går sedan där ifrån, då känner jah mig skyldig att gå efter och trösta, oså blir de en ond cirkel å detta går runt å runt varje (ursäkta) jävla utekväll.

Det är också väldigt obehagligt då han alltid lämnat sina komposar, går med mig och mina och hänger med killarna vi hänger med och alltid när jag står å dansar eller bara har en konversation med en annan känner jag hans stirrblick på flera meters avstånd vilket gör mig så obekväm.

Ett annat problem är att han spottar när han pratar och därför vill jag inte stå så nära och prata med han, han får

Gärna umgås med oss i grupp men det blir för jobbigt när han stirrar så grovt och köpa drinkar, ge mig dåligt samvete och sätta på sig en offerkofta. Han sätter sig själv i den situationen och lägger de sen på mig.

Hur ska jag säga till han på bästa sätt? Jag har sagt att jag inte är över mitt ex, att jah inte vill ha något med nån, att jag är ute för att ha kul och att han drar ner på stämning så fort jag tittar bort och jag tycker nästan det är lite läskigt att han utvecklat sånna starka känslor efter bara 3 utekvällar. Har jag en stalker på g typ?

Vad bör jag göra?

• Svar på tråden Hur blir jag av med en kille på bästa sätt
  • elsakarlsson06
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-02 16:11:54 följande:

Dehär är så löjligt att jag ens måste vända mig hit för hjälp men de är såhär att jag träffade en kille på en utekväll, vi pussades kanske 10 sekunder då båda va väldigt fulla å inget konstigt med att man kysser nån på en utekväll direkt.

Efter de har vi setts 3 gånger ute på samma klubb och nu är problemet att han faktiskt ÄR KÄR I MIG, och detta har han sagt själv.

Som person är han väldigt upp i luften, skriker mycket, lite pinsam, många drar sig undan oss för han hänger efter ute HELA TIDEN osv men inte blyg alls men bara väldigt osäker och därför hörs han och syns han mest, om de går ihop.

Mitt problem nu är att han UTAN ATT JAG FRÅGAR köper drink på drink på drink och även till mina kompisar, han påpekar att han inte vill ha något i utbyte för de och ja bara tackar, när jag sedan bara pratar eller kanske dansar med någon annan stirrar han argt och går sedan där ifrån, då känner jah mig skyldig att gå efter och trösta, oså blir de en ond cirkel å detta går runt å runt varje (ursäkta) jävla utekväll.

( det var lite otydligt, det jobbiga är att han köper åt mig utan att jag ber om det och sen förväntar sig att jag ska klänga på han även när han påstår att det imte stämmer, han blir alltså arg och tjurig mitt inne på klubben när jag pratar med nån annan kille för att han köpt drinkar åt mig som jag inte ens bett om.)

Det är också väldigt obehagligt då han alltid lämnat sina komposar, går med mig och mina och hänger med killarna vi hänger med och alltid när jag står å dansar eller bara har en konversation med en annan känner jag hans stirrblick på flera meters avstånd vilket gör mig så obekväm.

Ett annat problem är att han spottar när han pratar och därför vill jag inte stå så nära och prata med han, han får

Gärna umgås med oss i grupp men det blir för jobbigt när han stirrar så grovt och köpa drinkar, ge mig dåligt samvete och sätta på sig en offerkofta. Han sätter sig själv i den situationen och lägger de sen på mig.

Hur ska jag säga till han på bästa sätt? Jag har sagt att jag inte är över mitt ex, att jah inte vill ha något med nån, att jag är ute för att ha kul och att han drar ner på stämning så fort jag tittar bort och jag tycker nästan det är lite läskigt att han utvecklat sånna starka känslor efter bara 3 utekvällar. Har jag en stalker på g typ?

Vad bör jag göra?

• elsakarlsson06
    Totinona11 skrev 2018-06-02 21:24:56 följande:

Du får sluta vara snäll, du är inte skyldig honom nånting. Ta inte emot något, gå inte efter honom och strunta i hans blickar. Om han fortfarande inte slutar så säg till honom att lämna dig ifred. Funkar inte det så säg till dina vänner att du inte vill ha med honom att göra och att inte acceptera något från honom. Om han inte slutar ändå så säg till vakterna på stället, de brukar inte se med blida ögon på sådant.

Asså de är verkligen de jag gjort fleeera gånger, mina kompisar med, vi har sagt till snällt å bara ignorerat honom å han har blivit utslängd en gång för vi blev för obekväma. Vill knappt gå ut längre
  • elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-03 07:34:52 följande:

Så typiskt fjortisbeteende att hångla upp en kille för att sedan inte vilja ha med honom att göra. Och så skylla på att man var full.

Problemet är ju att han ni inte kan låta verken mig eller mina vänner vara? Han frågar vakter osv om vi är inne på klubben vissa helger och ska alltid leta upp oss

Och antingen stå och stirra i ett hörn efter oss hela kvällen eller gå med vart vi än går. Han ville med in på tjejtoan en gång, andra gånger väntar han utanför. Andra killar jag har hånglat med ute kunde inte bry sig mindre om

vart jag går å festar å vad jag gör nu.
  • elsakarlsson06
    Shoegal81 skrev 2018-06-03 00:29:59 följande:

Kan du gå till något annat uteställe? Måste han veta vilken klubb du och dina vänner går till?

Han frågar oftast vakterna då många av dom känner mig eller min bror personligen
  • elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-04 01:37:08 följande:

Killar, precis som tjejer, är olika känsliga. Du har haft "oturen" att stöta på en känsligare variant. Alla killar köper inte det där med att först bli upphånglade på fyllan för att sedan bli ignorerade. Det är ett ganska typiskt beteende för unga tjejer tyvärr. Men lycka till att försöka bli av med honom. Har man tagit fan i båten får man ro honom i land, heter det ju.

De ska jag ju fan inte behöva göra? Jag går ju inte å klänger på andra killar jag kysst. Han får ju förfan bete sig, jag är inte skyldig han nåt å jag har inte lovat han något och jag tänker inte ha han stå och stirra och hålla koll på mig som en livvakt en kväll till. Det är inte okej att gå runt och fråga varje vakt utanför varje klubb om jag är där inne.
  • elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-04 01:44:57 följande:

Var ju själv känslig och osäker som kille i min ungdom. Blev en gång upphånglad på fyllan av en riktigt het tjej och vi hade en väldigt fin och het stund tillsammans, och jag ville ha henne till varje pris. Senare bara försökte hon ignorera mig, och jag fick inget svar på vad det var som var fel, när vi hade haft det så fint innan. Jag lät det bero, men straffade henne genom att sprida ut att hon var världens luder som låg med en ny kille varje helg och säkert hade könssjukdomar, vilket gjorde att en del av hennes vänner och andra tog avstånd från henne. Jag ångra inte att jag gjorde det än idag. Beter man sig som skit ska man ha skit tillbaks.

Du är helt jävla dum i huvudet, jävla skräp asså. Killar kan alltså ligga runt å hålla på men hånglar en tjej med en kille så är man helt plötsligt bunden???? Killar som du är vidriga och jag förstår varför ingen jävla tjej vill vara i närheten av er. Hon betedde sig inte som skit ett dugg. ETT HÅNGEL ÄR ETT HÅNGEL OCH INGET MER!!!! Äckliga svin du har säkert nt ens haft en flickvän än för du är så jåvla störd. Fråga dina föräldrar om dom kanske råkade tappa dig när du föddes för nåt i din hjärna stämmer inte till
  • elsakarlsson06
    Nimzay skrev 2018-06-04 12:26:24 följande:

Fast vart vill du komma med att skriva så taskiga saker? Lugna dig tack

Helt seriösr vad är de för fel på människor? Förstår du inte hur dåligt den tjejen måste ha mått för de han gjorde över att hon inte ville hålla på med han igen? Killen kan ju uppenbarligen inte ta ett nej å han kände troligen då att tjejen var skyldig att ge han uppmärksamhet eftersom att han blev så arg? Sen hade jag inte reagerat om han istället skrev att han ångra sig men nu gör han ju inte. Jag HATAR killar som inte kan ta ett nej och som blir arga på tjejen när deras känslor inte blir besvarade. Sen att han spred falska rykten om tjejen dessutom är de fulaste jag hört och det är så jävla typiskt testropojkbetende och de säger en del om han. Vart jag vill komma är att han ska må dåligt å få sämre självkänsla av de ja skrivit ( för de stämmer de ja skrivit) precis som han fick den tjejen att må dåligt.

Du är säkert själv man å blir troligen dissad varje helg av tjejer och därför försvarar du han.
  • elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 07:48:29 följande:

Oj, det var ord och inga visor. Där trampade jag visst på en öm tå. Men din reaktion säger allt om vad för sorts person du är. Visste på förhand att du skulle reagera ungefär såhär. Kanske är jag synsk.

Driver du? Har all rätt i världen å reagera såhär. Du är en hemsk människa som totalt saknar empati och respekt. Förlåt men tror din omgivning hade mått bättre om du kanske bara imte fanns. Jävla idiot du kan nt ens tänka dig hur dåligt den tjejen måste mått efter ditt lilla patetiska raseriutbrott när dina fula känslor inte blev besvarade
  • elsakarlsson06
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 07:52:17 följande:

Dessutom tycker jag inte om dagens lössläppta unga som bara hånglar och knullar runt utan att det betyder något. Det är ju rent äckligt, om jag också får vara lite offensiv i mina åsikter. Ingen respekt för kärlek och känslor alls. Allt ska bara vara kroppsligt och slemhinnegnidning. Djupt tragiskt.

Du har ju ingen aning om vem jag är så tycker du ska se om du har några hjärnceller kvar innan du skriver. Haft flera pojkvänner jag brytt mig om så förlåt om jag inte kommer bli tillsammans med en kille jag träffat 3 gånger

På utekvällar, ofrivilligt dessutom.

Kanske bäst stt du börjar sprida rykten om mig då eftersom att en tjej som säger nej till en kille är respektlös och förtjänar de enligt dig
Svar på tråden Hur blir jag av med en kille på bästa sätt