Inlägg från: Pissarro2 |Visa alla inlägg
  • Pissarro2

Hur blir jag av med en kille på bästa sätt

elsakarlsson06 skrev 2018-06-02 16:11:54 följande:

Dehär är så löjligt att jag ens måste vända mig hit för hjälp men de är såhär att jag träffade en kille på en utekväll, vi pussades kanske 10 sekunder då båda va väldigt fulla å inget konstigt med att man kysser nån på en utekväll direkt.

Efter de har vi setts 3 gånger ute på samma klubb och nu är problemet att han faktiskt ÄR KÄR I MIG, och detta har han sagt själv.

Som person är han väldigt upp i luften, skriker mycket, lite pinsam, många drar sig undan oss för han hänger efter ute HELA TIDEN osv men inte blyg alls men bara väldigt osäker och därför hörs han och syns han mest, om de går ihop.

Mitt problem nu är att han UTAN ATT JAG FRÅGAR köper drink på drink på drink och även till mina kompisar, han påpekar att han inte vill ha något i utbyte för de och ja bara tackar, när jag sedan bara pratar eller kanske dansar med någon annan stirrar han argt och går sedan där ifrån, då känner jah mig skyldig att gå efter och trösta, oså blir de en ond cirkel å detta går runt å runt varje (ursäkta) jävla utekväll.

Det är också väldigt obehagligt då han alltid lämnat sina komposar, går med mig och mina och hänger med killarna vi hänger med och alltid när jag står å dansar eller bara har en konversation med en annan känner jag hans stirrblick på flera meters avstånd vilket gör mig så obekväm.

Ett annat problem är att han spottar när han pratar och därför vill jag inte stå så nära och prata med han, han får

Gärna umgås med oss i grupp men det blir för jobbigt när han stirrar så grovt och köpa drinkar, ge mig dåligt samvete och sätta på sig en offerkofta. Han sätter sig själv i den situationen och lägger de sen på mig.

Hur ska jag säga till han på bästa sätt? Jag har sagt att jag inte är över mitt ex, att jah inte vill ha något med nån, att jag är ute för att ha kul och att han drar ner på stämning så fort jag tittar bort och jag tycker nästan det är lite läskigt att han utvecklat sånna starka känslor efter bara 3 utekvällar. Har jag en stalker på g typ?

Vad bör jag göra?

Nu har jag inte läst alla inlägg, men kan du inte vid rätt tillfälle  bara säga att du inte är kär i honom? Det är väl inget konstigt att inte vara det efter att ni bara setts ngr gånger. Konstigt av honom däremot att vara kär i dig efter så kort tid.

Sen att du tydligt signalerar att du är ointresserad är nog viktigt. Jag tänkte på det, varför går du efter honom och tröstar honom när han visat tecken på svartsjuka?
  • Pissarro2
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-04 12:20:36 följande:
    De ska jag ju fan inte behöva göra? Jag går ju inte å klänger på andra killar jag kysst. Han får ju förfan bete sig, jag är inte skyldig han nåt å jag har inte lovat han något och jag tänker inte ha han stå och stirra och hålla koll på mig som en livvakt en kväll till. Det är inte okej att gå runt och fråga varje vakt utanför varje klubb om jag är där inne.
    Den här killen verkar ju vara ett psykfall!
  • Pissarro2
    Pripps Vichy skrev 2018-06-03 07:34:52 följande:

Så typiskt fjortisbeteende att hångla upp en kille för att sedan inte vilja ha med honom att göra. Och så skylla på att man var full.

Tror du bara för att man hånglar med någon en kväll att det betyder att man vill ha personen senare? Hångel på fylla är väl inget mer än just det, ganska känslolöst för det mesta.
  • Pissarro2
    Pripps Vichy skrev 2018-06-04 01:44:57 följande:

Var ju själv känslig och osäker som kille i min ungdom. Blev en gång upphånglad på fyllan av en riktigt het tjej och vi hade en väldigt fin och het stund tillsammans, och jag ville ha henne till varje pris. Senare bara försökte hon ignorera mig, och jag fick inget svar på vad det var som var fel, när vi hade haft det så fint innan. Jag lät det bero, men straffade henne genom att sprida ut att hon var världens luder som låg med en ny kille varje helg och säkert hade könssjukdomar, vilket gjorde att en del av hennes vänner och andra tog avstånd från henne. Jag ångra inte att jag gjorde det än idag. Beter man sig som skit ska man ha skit tillbaks.

Vad elakt gjort!
  • Pissarro2
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 11:33:00 följande:
    Har alltid tyckt att det är äckligt med folk som hånglar/knullar runt utan att vilja något seriöst.
    Att knulla med någon utan att ens veta vem personen är är oseriöst.
  • Pissarro2
    Pripps Vichy skrev 2018-06-05 11:35:13 följande:
    Så här långt i efterhand kan jag väl tycka att det var lite överdrivet grymt gjort, men jag tror det kan vara en bra läxa för både lösaktiga tjejer och killar att de får veta vad de håller på med och hur folk ser på sådant beteende. Samt kanske det även blir en räddning för de som hade tänkt få en person i säng att undgå att få könssjukdomar, när de vet att många har varit där nere och nosat..
    Ha inte sex med folk på fyllan överhuvudtaget kanske är en ännu bättre lärdom? Då slipper man såna lösaktiga personer helt och hållet.
  • Pissarro2
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-05 21:51:20 följande:
    Sen får vi ju Inte lägga till att en kille är ?mäktig? om den drar hem en tjej från krogen men drar en tjej hem en kille aaa då e man helt plötligt en slampa å de gjorde de helt plötligt okej att rent av mobba tjejen då.
    Sorgligt, men så är det ju faktiskt tjejer o killar i allmänhet ser på det.
  • Pissarro2
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-06 11:36:43 följande:

Det är tragiskt vart världen är Påväg, bara i denna tråden ser man hur kvinnor värderas mindre än män, fyfan asså ni borde skämmas.

Jävla män

Sluta upp med att skriva så om män!
  • Pissarro2
    elsakarlsson06 skrev 2018-06-07 01:28:01 följande:
    Ja men visst vi har de bättre än omvärlden men de är FORTFARANDE INTE BRA och nej vi är inte lättkränkta ni är bara jävligt respektlösa, vilket ni bara visar mer å mer i denna tråden
    Jag har t ex inte skrivit något illa om kvinnor i den här tråden, så skriv då inte att "ni är respektlösa" för det gäller inte alla. Men du har aldrig brytt dig om att svara på mina inlägg så mina åsikter verkar inte väga så högt?
Svar på tråden Hur blir jag av med en kille på bästa sätt