Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Som kvinna har man aldrigh ett "fritt rum" utan sexualisering!

Anonym (123) skrev 2018-05-30 20:23:26 följande:
    Jag går på ett gym där det bara går andra män. Inte för att kvinnor inte är välkomna, men det är mer ett källargym med steroid-nissar vilket inte verkar tilltala kvinnor lika mycket. Inga bodypump-pass där inte.
    Bytte inte dit för att jag var obekväm, utan jag tyckte kvinnorna mest var i vägen.
    I vägen...? Stackars liten, tog de dina träningsmaskiner eller? :)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (123) skrev 2018-05-30 20:47:15 följande:
    Bryr mig inte om någon använder maskiner... om dom faktiskt ANVÄNDER dom, inte bara sitter på dom, pratar med sina kompisar och tar selfies. Möjligtvis kör nåt set emellanåt. Och ja, det var kvinnorna som utmärkte sig med detta beteende.
    Oj vilket i-landsproblem! Om du inte använder maskinerna behöver du ju inte bry dig och om du behöver maskinerna så är du kanske man nog att säga till lite vänligt?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (S) skrev 2018-05-30 21:00:19 följande:
    Ungefär lika mycket I-landsproblem som att män slänger en blick på dig. :)
    Jag håller med dig, men samtidigt inte. Det är definitivt inget problem att folk tittar på en, slänger en blick, även en uppskattande sådan, men det TS pratar om är en upplevelse av total objektifiering i offentliga rum, och då håller jag inte med dig. Personligen har jag inga problem med folk som tittar men om jag ständigt skulle få sådan uppmärksamhet där män klär av en med blicken så ja, då skulle jag också må dåligt.
Svar på tråden Som kvinna har man aldrigh ett "fritt rum" utan sexualisering!