Inlägg från: Anonym (123) |Visa alla inlägg
  • Anonym (123)

Som kvinna har man aldrigh ett "fritt rum" utan sexualisering!

Vem går till ett gym för att slappna av?

• Anonym (123)
    Anonym (P) skrev 2018-05-30 20:12:40 följande:
    Nej,alla kan inte det.
    Hade varit väldigt bra om det fanns ett gym bara för män för jag känner mig inte bekväm bland kvinnor.
    Jag går på ett gym där det bara går andra män. Inte för att kvinnor inte är välkomna, men det är mer ett källargym med steroid-nissar vilket inte verkar tilltala kvinnor lika mycket. Inga bodypump-pass där inte.
    Bytte inte dit för att jag var obekväm, utan jag tyckte kvinnorna mest var i vägen.
  • Anonym (123)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-05-30 20:43:04 följande:
    I vägen...? Stackars liten, tog de dina träningsmaskiner eller? :)
    Bryr mig inte om någon använder maskiner... om dom faktiskt ANVÄNDER dom, inte bara sitter på dom, pratar med sina kompisar och tar selfies. Möjligtvis kör nåt set emellanåt. Och ja, det var kvinnorna som utmärkte sig med detta beteende.
  • Anonym (123)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-05-30 20:51:58 följande:
    Oj vilket i-landsproblem! Om du inte använder maskinerna behöver du ju inte bry dig och om du behöver maskinerna så är du kanske man nog att säga till lite vänligt?
    Säger till gjorde man ju. Men dom "använder" ju den. Så det snabbar ju knappt upp något ändå. Det byggs ju på och till slut tröttnar man. Klart det är ett i-landsproblem, men det är inte ett problem alls på mitt nuvarande gym. Konstigt.
Svar på tråden Som kvinna har man aldrigh ett "fritt rum" utan sexualisering!