Tjejen vill ha öppen relation, inte jag
Se upp så du inte blir en cuckold. Vore förödande. Dra så fort du kan och lycka till.
Se upp så du inte blir en cuckold. Vore förödande. Dra så fort du kan och lycka till.
En tjek vilm ha öppet förhållande. En annan har blivit lesbisk. En tredje vill ha timeout osv. En fjärde kan inte rå för att hon blir kär i personligheter. Det är bara andra fina ord för att dumpa killen.
Poblemet som jag ser det är att de från början inte gjort klaet att detta förhållande bara är ett KK-förhållande och kompisskap. TS tror verkligen att den kan ha rört sig om en monogam relationet. Det är det som stör mog lite. Är man på det klara från början eller snabbt avbryter och förklarar nya regöer. Alltså Från och med Nu är vi emdast ett KK par. Vad tycker du om det?
Om nu killen inte på djupet gillar detta upplägg och att de inte har kommit överrens om detta upplägg på förhand är risken överhängande att han som de flesta av oss andra skulle ogilla upplägget. DÅ handlar om att dumpa eller alternativt göra killen till en cuckold. Även i det fallet som detta verlar röra sig om öppet för båda efter att de Inte har gått in i vänskapen på dessa premisser mäste ses som antingen att tjejen tar killen väldigt mkt för givet känner sig trängd vill dumpa honom eller utnyttja honom för andra syften än sex och närhet. TS mår ju inte bra av det så han bör dra sig ur det så fort som möjligt.
Det mest sjuka är inte killen här utan genomsnittsrabiaten av det motsatta könet. Kan mkt väl tänka mig att man tänler sog det "rimliga i det hela" för jämställdheten. Lite om tjejen som med stor inlevelse likställde ett förhållade med att spela Piano. Alltså att det gav henne lika mkt för livsglädjen. Så vi ser ju hur många tar män helt för givet.Slit o släng
Det mest sjuka är inte killen här utan genomsnittsrabiaten av det motsatta könet. Kan mkt väl tänka mig att man tänker sig det "rimliga i det hela" för jämställdheten. Lite om tjejen som med stor inlevelse likställde ett förhållade med att spela Piano. Alltså att det gav henne lika mkt för livsglädjen. Så vi ser ju hur många tar män helt för givet.Slit o släng
Det mest sjuka är inte killen här utan genomsnittsrabiaten av det motsatta könet. Kan mkt väl tänka mig att man tänker sig det "rimliga i det hela" för jämställdheten. Nu har läst hundratals inlägg så jag hittar inte på heller. Lite om tjejen som med stor inlevelse likställde ett förhållade med att spela Piano. Alltså att det gav henne lika mkt för livsglädjen. Så vi ser ju hur många tar män helt för givet. Slit o släng. Inget värde alls. Det går att skaffa en ny om 2 timmar Man borde normalt reagera tvärtom Men icke