Tjejen vill ha öppen relation, inte jag
Jag skulle aldrig acceptera ett sådant förhållande!
Vill man träffa andra så bör man vara singel.
Jag skulle aldrig acceptera ett sådant förhållande!
Vill man träffa andra så bör man vara singel.
Vad är de för tjej du har, öppet förhållande? Hon verkar inte seriös samt känslorna till dig. Nej hitta någon stabil tjej som vill något seriöst. Du vill ha stabilt förhållande hon vill na dig och någon vid sidan om de kommer inte fungera. Gör slut och hitta en likasinnad tjej. Hon verkar ha konstigt synsätt på kärlek.
Nej, det är inte dålig självkänsla, det ör fullkomligt jävla normalt för en man att inte vilja dela sin kvinna med andra män.
Det är egentligen precis tvärtom, bara en man med väldigt dålig självkänsla och helt i avsaknad av självrespekt skulle gå med på något sånt. Vad är nästa steg, ta hand om barnet du inte är pappa till medan hon fortsätter ligga runt?
Fy fan.
Nej, det är inte dålig självkänsla, det ör fullkomligt jävla normalt för en man att inte vilja dela sin kvinna med andra män.
Det är egentligen precis tvärtom, bara en man med väldigt dålig självkänsla och helt i avsaknad av självrespekt skulle gå med på något sånt. Vad är nästa steg, ta hand om barnet du inte är pappa till medan hon fortsätter ligga runt?
Fy fan.
Vissa är monogama, vissa inte. Inget är mer rätt eller fel. Bara rätt eller fel för en själv. Det gäller bara att man hittar en som vill samma sak som man själv.
Innebär inte polygami att man vill ha relationer med flera?
Lustigt hur man raljerar över andras läggningar. Många har tydligen svårt att förstå att inte alla fungerar som just du. Det behöver inte betyda att deras sätt är fel.
Så länge det handlar om vuxna, samtyckande individer så är det inget fel i att sköta sina relationer på ett sätt som passar en själv.
Och btw, ni som tycker att poly är en ursäkt att knulla runt: ni vet väl att det finns asexuella polys också? Och btw 2: vafan är det för fel att knulla runt? Lev och låt leva.
Så länge inte just du behöver vara inblandad, varför bry dig?
Låt henne ha öppet, säg bara att du inte vill veta om hon har nån extra, sen om du är monogam eller inte är ju upp till dig, känner du att det förhållandet inte är nåt för dig då går du vidare.
Personligen tror jag du har tur.