Inlägg från: Ascendere |Visa alla inlägg
  • Ascendere

Tjejen vill ha öppen relation, inte jag

Ensamma pappan skrev 2018-06-03 17:31:29 följande:

Vad är problemet ? Såna som hon hittar alltid såna som du som hon kan köra med och snacka om "öppen" relation...

Hon skulle helt ärligt behöva hamna över knät.

Jupp, så länge det finns feministindoktinerade mesar som TS kommer det att finnas promiskuösa kvinnor som övertygar dem om att det är Ok att ligga runt bara man kallas sig ?poly?.

TS, be subban dra. Sen drar du själv, till gymmet.
  • Ascendere

Nej, det är inte dålig självkänsla, det ör fullkomligt jävla normalt för en man att inte vilja dela sin kvinna med andra män.

Det är egentligen precis tvärtom, bara en man med väldigt dålig självkänsla och helt i avsaknad av självrespekt skulle gå med på något sånt. Vad är nästa steg, ta hand om barnet du inte är pappa till medan hon fortsätter ligga runt?

Fy fan.

• Ascendere
    Anonym (K) skrev 2018-06-04 01:57:08 följande:

Min man äKanske snarare tvärtom, en man som är väldigt trygg går med på något sådant. Min man gör det. Han ser inga konstigheter med det alls, "trots" att det var jag som la fram förslaget när vi träffades.

Jag har räknat ut att han har träffat andra (eller så är det samma varje gång) men annars talar vi inte med varandra om våra eventuella andra.

En man som är trygg med att han är en cuck och nöjd med det.

Visst, each his own osv men jag ser verkligen ner på såna ?män? som din kille som inte kan hitta en kvinna som ör beredd att comitta sig sexuellt. Eller ser ner är kanske fel, snarare tycka synd om.
  • Ascendere
    Anonym (K) skrev 2018-06-04 21:30:42 följande:

Innebär inte polygami att man vill ha relationer med flera?

Polygami är månggifte.

Polyamori är nyspråk för att knulla runt.
  • Ascendere
    Anonym (M) skrev 2018-06-04 22:01:30 följande:

Nej? Lever själv i ett lyckligt monogamt förhållande med min sambo sedan flera år tillbaka. Har bara inga svårigheter med att förstå att alla människor inte är som jag själv är och även en förståelse för att normer i samhället överlag och framförallt kring sexualitet och relationer till stor del påverkar oss så att en hel del människor förnekar delar av sig själva som inte är allmänt accepterade. 

Och det är ofta något bra. Om alla hämningslöst skulle leva ut sina drifter tror jag inte samhället skulle bli sådär jättebra, särskilt inte för barnen.
Svar på tråden Tjejen vill ha öppen relation, inte jag