Inlägg från: MrMister82 |Visa alla inlägg
  • MrMister82

Tjejen vill ha öppen relation, inte jag

Varningsflagg på den. I nio fall av tio har hon ju redan någon på gång då och hon vill att du ska godkänna det så hon slipper ha dåligt samvete när hon är otrogen. Gäller ju att brygga övergången till den nya och ha något att trilla tillbaka på om det inte löser sig. Så acceptera för i helsike inte detta och gör det lättare för henne att lämna dig.

Hade ett ex som sa till mig en dag, du nu ska jag flytta hem till min nya pojkvän men om det inte funkar mellan oss är det okej att jag kommer tillbaka då? Tyvärr hade jag inte vett och erfarenhet att lyssna på magkänslan att springa direkt då.

Hitta någon annan som är redo för ett monogamt förhållande och är nöjd med bara dig.

• MrMister82

Skulle tippa på att 80 % av killarna i poly förhållanden är så kuvade att dom gör vad som helst för att hon ska stanna kvar. Resterande är bi.

Det funkar säkert för vissa, men många låter sig nog övertalas med löften om mer sex.  

• MrMister82
    Anonym (pinsamt) skrev 2018-06-27 06:58:36 följande:
    Du kan vara ganska säker på att denna donna redan sugit och knullat andra män.

har du noll i självrespekt?

Om hon vill ha öppet och känner sig begränsad, vinka hejdå och skatta dig lycklig att du inte slösat mer tid på henne. Med tanke på att du inte vill "låna" ut henne (som tydligen många svagsinta män som tänder på sin egen svaghet) väljer att göra, och att hon inte anser att du verkar duga än till annat än trygghet kommer detta förhållande implodera förr eller senare.

Njut av vetskapen om att din tjej antagligen kommer att 1) gå från förhållande till förhållande till dess att hon inser att hon gjorde lite för många hopp och nu insner att hon blivit gammal och inte längre är lika attraktiv på marknaden...2) hamnar hos ngn tragisk man som tillåter henna att förnedra honom genom att knulla andra ett par ggr i veckan...vill du vara den snubben?

I korthet...om man tänder på att se den kvinna man älskar ta emot kuk av andra killar funkar det nog...gillar man inte det kanske man ska hålla sig undan.

Skärp dig för helvete!

mvh
    Håller med. Dock är jag tveksam till om det håller även om han går med på det som en lydig knähund och till och med tänder på det. Stor risk han blir dumpad om hon lyckas snärja nån mer dominant kille.
Svar på tråden Tjejen vill ha öppen relation, inte jag