BF Februari 2019
Va härligt å läsa! Ska på KUB på onsdag, å är nervös. Inte kan de se könet så tidigt?
Grattis till å se den lille å att allt var bra
Va härligt å läsa! Ska på KUB på onsdag, å är nervös. Inte kan de se könet så tidigt?
Grattis till å se den lille å att allt var bra
Vad härligt att läsa!! :) jag väntar på NIPT-resultatet som ska komma på onsdag! Det är ju lite nervöst, även om vi inte är i någon riskgrupp (vad vi vet). Jag är nu i 12+0 med BF 25/2 :)
Ska ni ta reda på kön?
Vi fick mailet redan före kl 8 imorse, så skönt! Låg sannolikhet och det var "sannolikt" (eftersom det är med 99% säkerhet;)) en FLICKA :D SÅ roligt!
Har ju drömt flera nätter i streck om att jag fått barn och då har det alltid varit en flicka, haha!
Åkte med min närmaste kollega till Newbie på lunchen och köpte mig ett gulligt set, det blev ganska mycket rosa.. haha!
Ska oxå på RUL i den veckan. Ska dit den 13 September så det är ett tag för mig också.. Och vi ska oxå ta reda på kön!
Har du någon känsla om det är en pojke eller flicka som är i din mage? :)
Skrev om inlägget.
KUB idag. Låg sannolikhet, känns så skönt. Sååå härligt å se lite därinne. Bjuder på en bild :)
Nu när man passerat vecka 12 då kan man väl sluta med folsyran?
Vi fick chefen där och hon var superduktig å lugn. Kändes lyxigt å få en sån person. Försökte se kön. Först trodde hon tjej, sen kom en bild då hon trodde kille meeeen sen näää, de kan vara en tjej i alla fall. Vi får vänta till RUL i slutet av september :)
Jag är 35 år och detta är mitt första barn. Jag och min man har haft en lång och jobbig resa på 3,5 år för att få till en graviditet.
Grattis! :) Oh okej, nä det spelar ju ingen roll egentligen.