Inlägg från: Canadasvensk |Visa alla inlägg
  • Canadasvensk

En ledsen pappa

Tråkig situation du hamnat i TS.

Mitt råd är att göra som du redan gör och ignorera hennes text. Men spara ALLT. Man vet aldrig ifall det kan behövas i framtiden.

Oroa dig inte för att han kallar en annan snubbe för pappa. Jag har varit bonus pappa några år nu och träffar min bonus dotter mer än hon träffar sin egna pappa. Dock kommer jag alltid vara nummer två för henne (eller snarare tre efter mamman).

Barn vet vilka som är deras 'riktiga' föräldrar.

Stå på dig och lycka till!

• Canadasvensk
    Anonym (....) skrev 2018-05-23 18:52:21 följande:

Skicka inte med honom grejer utan behåll kläder och diverse för dig själv, så kan hon inte sälja det.

Och skulle jag vara du skulle jag ta kontakt med ett ombud på en gång och låta all kommunikation ske där igenom. Blocka henne. Spara alla SMS så du kan visa vid eventuell rättegång i framtiden. Verkar vara en jävligt omogen tjej du har barn med, tyvärr.

Bra svar!

TS du har ju bevis på att hon anvämnder sonen som vapen mot dig. Detta drabbar din son. Ring Soc eller vad det nu blir för mydighet som kan hjälpa.

Fortsätt och håll huvudet kallt! Svara inte på hennes elaka SMS och om du måste svara så gör det INTE när du är arg. (Lättare sagt en gjort, jag vet...)
Svar på tråden En ledsen pappa