Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Hög sannolikhet

Första graviditeten fick vi låg risk på 8500.

Denna gång fick vi låg risk på 620. Blodproverna visade att allt var bra men det fick inte att utföra ultraljudet ordentligt då hon inte kunde se allt ordentligt på barnet så der slutade med att hon hon fick göra vul. Trotts det kunde hon inte mäta så bra. Nackspalten var väl det ända hon såg tillräckligt bra för att kunna mäta.

Jag var jättenervös fram till ultraljudet som visade att allt var jättebra.

Vi kommer inte göra kub vid en tredje graviditet. Det skapade bara en större oro

• Anonym (A)

Första graviditeten fick vi låg risk på 8500.

Denna gång fick vi låg risk på 620. Blodproverna visade att allt var bra men det fick inte att utföra ultraljudet ordentligt då hon inte kunde se allt ordentligt på barnet så der slutade med att hon hon fick göra vul. Trotts det kunde hon inte mäta så bra. Nackspalten var väl det ända hon såg tillräckligt bra för att kunna mäta.

Jag var jättenervös fram till ultraljudet som visade att allt var jättebra.

Vi kommer inte göra kub vid en tredje graviditet. Det skapade bara en större oro

• Anonym (A)
    Törnrosa87 skrev 2018-05-20 10:09:32 följande:

Förstår oron men skönt att det gick bra till slut!

Ja det var väldogt skönt med tanke på att jag har en risk graviditet. Har anatomiskt fel på livmodern och försvagad livmoderhals så nu kunde man iaf plocka bort ett orosmoment
Svar på tråden Hög sannolikhet