• Elisabet82

Någon mer 35+

Hej!

Någon mer 35+ som är gravid.

Jag är nu i v 12- 11+6 och har precis gjort kub så väntar på resultatet med blodprovet.

Är mitt tredje barn men mitt första med en ny pappa. Som med har två barn sedan innan. Så blir 5 i huset i nov/dec=)

Känns spännande. Hur är det för er? Någon som vill haka på? Vore skönt att ha någon att bolla med!

• Svar på tråden Någon mer 35+
  • Delilah2001

Jag är 38 (39 i december) och väntar fjärde barnet :)

Bara vecka 6 än så länge.

Blir mitt andra tillsammans med min sambo!

• frökenBea

Tråkveckan e på gång nu då tydligen :(

Hade börjat hoppas att den inte skulle komma. Men men det är väl inte läge nu då.

Lycka till alla ni andra :)

• oktoberj

Hej :)

Jag är 36 å¨r och är gravid med mitt 4de barn... har pojkar (tvillingar) födda -10  och flicka född -15 innan :)

• Mariachilli

Hej jag hoppar gärna in här är 38 och väntar mitt femte är bara i vecka 8 ännu

Mina barn är 13 tvillingar på 9 och en på två år

Var bor ni alla?

• Kamasjo

Hej!

38 år här och väntar andra barnet. Vecka 15 på gångs nu. Har en son på snart tio månader så blir full rulle i december. Jag har gjort KUB och det visade ingen förhöjd risk. Jag mådde inte illa då jag väntade sonen men nu mår jag crap varje dag på förmiddagen, illamåendet började först runt vecka 10 och sitter som sagt i ännu. Någon annan som har/har haft så? Hoppas det inte håller i sig hela graviditeten...

• Mina79

Hallå! Hoppar också in här! Är 38 år och väntar fjärde barnet. Graviditeten var inte alls planerad så det är med skräckblandad förtjusning detta. Kan känna mig nervös inför att få ett till barn och orolig över hur tusan en ska hantera livet och hinna med alla barn och förhoppningsvis ha någon ork över till annat än vardagssysslor.

• Elisabet82

Hej!

Vad kul att vi har blivit några flera:)

Jag väntar på att snart åka iväg på rutinultraljudet, såååå nervöst och spännande på samma gång!

Ska kolla kön om de säger vill säga. Men jag är helt övertygad om en kille!

Hur mår ni andra?

När har ni bf? Jag har 27 november men får se om det ändrar sig nu!

• Lisan101

Hej! Jag är 35, plussade iförrgår så vecka 4+3.

Väntar mitt tredje barn, men första med denna man. Han har också två sedan innan.

Vi fick vänta ett tag på denna graviditeten och nu snurrar alla känslor på en gång.

Spännande, läskigt och oroligt på samma gång.

Vi bor i Skåne. Var bor ni andra?

• Lisan101
    Elisabet82 skrev 2018-06-21 07:15:22 följande:

Hej!

Vad kul att vi har blivit några flera:)

Jag väntar på att snart åka iväg på rutinultraljudet, såååå nervöst och spännande på samma gång!

Ska kolla kön om de säger vill säga. Men jag är helt övertygad om en kille!

Hur mår ni andra?

När har ni bf? Jag har 27 november men får se om det ändrar sig nu!

Gud vad spännande med ultraljud. Berätta sen hur det gick!!
Svar på tråden Någon mer 35+