Inlägg från: Elisabet82 |Visa alla inlägg
  • Elisabet82

Någon mer 35+

Hej!

Någon mer 35+ som är gravid.

Jag är nu i v 12- 11+6 och har precis gjort kub så väntar på resultatet med blodprovet.

Är mitt tredje barn men mitt första med en ny pappa. Som med har två barn sedan innan. Så blir 5 i huset i nov/dec=)

Känns spännande. Hur är det för er? Någon som vill haka på? Vore skönt att ha någon att bolla med!

• Svar på tråden Någon mer 35+
  • Elisabet82

Vad kul!

Jag mår bra, hade några veckor jag mådde illa och har fortfarande ingen direkt matlust men det lär väl komma=)

Vi gjorde kub häromdagen och tog blodprov så de skulle ringa i slutat av veckan om det var i riskområdet men hon trodde inte det utifrån ultraljudet.

Hur gamla är dina andra barn?

• Elisabet82

Haha ja verkligen, mina är 7 och 9 och min sambos 8 och 12 så är verkligen som att börja om på noll igen.

Vad har du sedan innan? Jag har en kille och en tjej och sambons är 2 killar.

Enligt det nya sättet som jag hade inte en aning om ser det ut som den lilla bebisen i magen är en kille...

Nub teorin... ja jag vet inte vad jag ska tro men nu känns det definitivt som det.

Har ni berättat för barnen än?

• Elisabet82

Åh välkommen!

Håller tummarna att så är fallet!håll oss gärna uppdaterade=)

• Elisabet82

Hej!

Vad kul att vi har blivit några flera:)

Jag väntar på att snart åka iväg på rutinultraljudet, såååå nervöst och spännande på samma gång!

Ska kolla kön om de säger vill säga. Men jag är helt övertygad om en kille!

Hur mår ni andra?

När har ni bf? Jag har 27 november men får se om det ändrar sig nu!

• Elisabet82

Nu har vi kommit hem..

Hon kunde inte säga, tyckte att vissa vinklar var flicka och andra vinklar pojke...

Så nu är vi ännu mer nyfikna ????

Svar på tråden Någon mer 35+